Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zo een 959 blijft toch ook één van mijn favoriete wagens. Mijn kamer hing vol posters in mijn jeugdjaren van de 959. Ik hebt het geluk gehad er even in te kunnen meerijden enkele jaren terug en dat was eens echt een jongensdroom die uitkwam. Nu nog eens die andere droom zelf een porsche hebben

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB

Dat. Moet dringend een opvolger krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
          Verhaal komt tot een einde.
          Toch niet helemaal. Nu beginnen ze stillekes aan te dreigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
            eens gegoogled op de naam van de fotograaf wow, wat heeft die knappe foto's

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Toch niet helemaal. Nu beginnen ze stillekes aan te dreigen.
                Niet correct, hier is de update:

Comment

• Last edited by ; 04/05/2014, 09:13.

Comment

• Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Wat is eigenlijk het verschil tussen beide 996 versies? Ik zie verschillende velgen en spoilers op het eerste zicht.

Comment

• Die met de "boomerang" vleugel is de MKI en die met de rechte spoiler is de MKII. De MKII heeft 381pk tegenover de 360pk van de MKI en de MKII heeft een betere versnellingsbak en betere remkoeling.

Comment

• Maar de mkII heeft daarom ook al weer wat meer gewicht en al enkele veiligheidsfuncties als ik me niet vrgis?

Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk

Comment

• Ja, de MKII weegt, als ik mij niet vergis, een 30-tal kilo meer en heeft ook betere remmen. Dat laatste was ik er vergeten bij te zetten.

Comment

• nog een paar dagen en het is weer Porsche hoogdagen op Franchorchamps!!

Comment

• Comment

• Speciaal kleurde, maar ik hou daar wel van ipv de zoveelste zwarte/witte.

Comment

• Ik vind er persoonlijk niks aan. Kleurtje kan mooi zijn, maar dit niet en al zeker niet op een Boxster. Iedereen was hier in de tijd wild over Tuur zijn smurfblauwe 997, ik heb die altijd afschuwelijk lelijk gevonden. Enfin ja, smaken en kleuren...
                                    2021 Taycan 4S
                                    2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                      Ik vind er persoonlijk niks aan. Kleurtje kan mooi zijn, maar dit niet en al zeker niet op een Boxster. Iedereen was hier in de tijd wild over Tuur zijn smurfblauwe 997, ik heb die altijd afschuwelijk lelijk gevonden. Enfin ja, smaken en kleuren...
                                      Die van Tuur nog gezien in real-life?
                                      Want dan was die toch veel knapper dan op foto.

Comment

• iemand intresse in pagid RS29 blokken V/A?

komen vanonder een 991 C2S en hebben iets van een 5.000km straatverkeer meegemaakt.
                                        BMW X5 45e

Comment

• Toch wel, heeft me meermaals ingehaald op de E40

Dan nog liever een rooie
                                          2021 Taycan 4S
                                          2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                                          X