Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Zal waarschijnlijk wel zoiets zijn van prijs. Moest ik het geld hebben om een 991 te bestellen, ik zou toch eens bij Porsche Exclusive kijken voor een kleur. Want bij de gewone kleuren vind ik enkel donkerblauw mooi.
Je moet eens op mobile kijken, ze zijn bijna allemaal zwart of grijs. Hier en daar kom je er eens ene tegen in een ander kleurtje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenZalig
een beetje veel verneukt noem ik dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stoffels70 Bekijk Berichtenkwam deze tegen op een forum, best wel een mooie collectie
staat voor wat milllioenen in zijn garage !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichteneen beetje veel verneukt noem ik dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
Lekker!"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Gekko Bekijk BerichtenPrachtig inderdaad. Is er een soort cognac-interieur mogelijk bij Porsche (Exclusive)?
Ja, die groene heeft dat. Is cognac/espresso. De zetels zijn cognac en dashboard en hemel espresso. Is hetzelfde interieur als van de Cayenne dat he gisteren postte.
Hoef je niet te bestellen bij Porsche exclusieve, wordt gewoon bij de standaard keuzes aangeboden. Goedkoop is het wel niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenJa, die groene heeft dat. Is cognac/espresso. De zetels zijn cognac en dashboard en hemel espresso. Is hetzelfde interieur als van de Cayenne dat he gisteren postte.
Hoef je niet te bestellen bij Porsche exclusieve, wordt gewoon bij de standaard keuzes aangeboden. Goedkoop is het wel niet.
BMW X5 45e
Comment
Comment