Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Lekker!

Comment

• P R A C H T I G E kleur.

Comment

• Kleur noemt Porsche Racing Green.

Comment

• En wsl weer alleen te bestellen via Porsche Exclusive voor pakweg een 3 á 4k.

Vind trouwens dat het kleurenpallet bij veel Duitse merken aanzienlijk uitgebreid mag worden ipv die verschillende tinten grijs en zwart.
                Last edited by David67; 26/05/2014, 15:23.

Comment

• Zal waarschijnlijk wel zoiets zijn van prijs. Moest ik het geld hebben om een 991 te bestellen, ik zou toch eens bij Porsche Exclusive kijken voor een kleur. Want bij de gewone kleuren vind ik enkel donkerblauw mooi.

Je moet eens op mobile kijken, ze zijn bijna allemaal zwart of grijs. Hier en daar kom je er eens ene tegen in een ander kleurtje.

Comment

• Bij een 991 zou mijn keuze als volgt zijn :

1 Speedgelb
                    2 Saphirblau
                    3 Limegold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                        Zalig

een beetje veel verneukt noem ik dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoffels70 Bekijk Berichten
                          kwam deze tegen op een forum, best wel een mooie collectie

staat voor wat milllioenen in zijn garage !
                          welk forum aub?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                            een beetje veel verneukt noem ik dat
                            Doet me denken aan een Abarth 356

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten

Lekker!
                              Prachtig inderdaad. Is er een soort cognac-interieur mogelijk bij Porsche (Exclusive)?
                              "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Gekko Bekijk Berichten
                                Prachtig inderdaad. Is er een soort cognac-interieur mogelijk bij Porsche (Exclusive)?

Ja, die groene heeft dat. Is cognac/espresso. De zetels zijn cognac en dashboard en hemel espresso. Is hetzelfde interieur als van de Cayenne dat he gisteren postte.
                                Hoef je niet te bestellen bij Porsche exclusieve, wordt gewoon bij de standaard keuzes aangeboden. Goedkoop is het wel niet.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                        Ja, die groene heeft dat. Is cognac/espresso. De zetels zijn cognac en dashboard en hemel espresso. Is hetzelfde interieur als van de Cayenne dat he gisteren postte.
                                        Hoef je niet te bestellen bij Porsche exclusieve, wordt gewoon bij de standaard keuzes aangeboden. Goedkoop is het wel niet.
                                        deze kleur of nog wat anders?

BMW X5 45e

Comment

• Comment

Working...
                                          X