Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenSuper, helemaal wat ik zocht. Het is voor mijn vader maar momenteel zijn er nog geen concrete koopplannen. Eerst eens kijken of "ons plan" het haalbaar is.
Wat is volgens jou de prijs van een nette, dus eentje in goede staat met niet super veel werk aan, cabrio of targa?
Weet jij toevallig wat meer over E&R Classics? Daar staan er ook vaak redelijk wat Porsches.
ik weet ook, hoe goedkoper je de wagen koopt, hoe veel kosten je hebt om in orde te zetten, wat ik ooit zag bij Timo en Wim "zogezegd goede wagens" waar onder de lak enkel maar roest te vinden was, of nog erger, herstellingen (laswerk) uit het verleden die totaal niet correct waren
verder kan je natuurlijk veel lezen op porscheforum.be en nog meer op .nl (ook belgen actief)
succes ermee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenik kan je verder weinig info geven, ik heb zelf geen 911 maar ik heb met bovenstaande mensen veel contact en ze kennen hun vak.
ik weet ook, hoe goedkoper je de wagen koopt, hoe veel kosten je hebt om in orde te zetten, wat ik ooit zag bij Timo en Wim "zogezegd goede wagens" waar onder de lak enkel maar roest te vinden was, of nog erger, herstellingen (laswerk) uit het verleden die totaal niet correct waren
verder kan je natuurlijk veel lezen op porscheforum.be en nog meer op .nl (ook belgen actief)
succes ermee
Binnenkort gaan we eens kijken bij oldtimerfarm in Aalter. Gewoon eens kennismaken met het model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenBedankt voor de info alvast. Als er een besluit genomen wordt, post ik hier zeker een update.
Binnenkort gaan we eens kijken bij oldtimerfarm in Aalter. Gewoon eens kennismaken met het model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk BerichtenOldtimerfarm in Aalter: hebben wel vaak leuke wagens staan, en wel fijn om eens te gaan kijken, maar de indruk dat ze (te) hoge prijzen vragen voor wagens die niet top staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk heb net dezelfde indruk, auto's zijn vaak aan de duurdere kant. Maar eens gaan kijken kost geen geld en zo krijg je wat ervaring met het model.
(en als ge toevallig ne propere 928 met man. bak van 1989 of ouder tegenkomt moogt ge mij altijd een seintje geven!)
Comment
Comment