Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• .

click pic to enlarge.

.

Comment

• Sent from somewhere, using Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• .

click pic to enlarge.

.

Comment

• De 964 heeft blijkbaar veel succes.

Comment

• maakt mij niet uit ik kan ze bijna allemaal waarderen.

.

click pic to enlarge.

.

Comment

• Daarstraks nog een Zilver grijze 993 S4 zien staan op een oprit. Ooit was te 993 mijn lievelingsmodel. Is nog altijd een knappe verschijning, toch zeker in S trim.

Comment

• Porsche 911 by Kristof E., on Flickr
                Porsche 991 GT3 by Kristof E., on Flickr

Comment

• Comment

• Comment

• De 991 GT3 ziet er "bruter uit" dan de de 997.2 GT3.

Comment

• .

click pic to enlarge.

.

Comment

• .

click pic to enlarge.

.

Comment

• De Duitsers zouden bezig zijn met een volledig elektrische vijfdeurs, die kleiner wordt dan de Panamera. Daarmee komt er naast de Panamera S E-Hybrid, Cayenne S E-Hybrid en niet te vergeten de 918 Spyder dus nog een groene rakker in het gamma van de fabrikant. Dit trio maakt alleen nog wel (mede) gebruik van verbrandingsmotoren, […]

hier al meer info over?
                            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Die rode is echt knap drknauf.

Comment

• Is er eigenlijk een groot verschil tussen de stock uitlaat van de 997.2 RS tegenover de Akrapovic? Want online hoor ik eigenlijk weinig verschil

Comment

• merci titleist

alsemi

volgens mij is bij de 997 gt3rs 3.8 das de mk2 de uitlaat optineel akropovitsch

en de 997gt3 4.0 (ook mk2) is standaard al vanuit porsche fabriek akropovitsch

bij de 997gt3 3.6 de mk1 dus , was het enkelt aftermarket mogelijk !

greetz drknauf

Comment

• Op Youtube (mijn enigste vergelijkingspunt) hoor ik ook niet zoveel verschil tussen een standaard uitlaat en eentje van Akrapovic.
                                    Ik denk dat je een Akrapovic vooral koopt om de kwaliteit en de resultaten (minder gewicht en enkele pk's extra).

Misschien een ander merk overwegen?
                                    Bv. SharkWerks of Europipe.

Comment

• @drknauf, volgens mij komt de 4.0 niet standaard met een Akrapovic.
                                      Hier zijn 2 4.0's, eentje standaard en de andere met een Akrapovic uitlaat.

Volgens iemand van het 6speed forum zou een Akrapovic minder wegen dan de standaard 4.0 uitlaat.

How much weight exactly is saved from by switching to Akrapovic for the GT3RS 3.8/4.0? Isn't the RS exhaust Titanium already?
                                      If you go full blown its more than 50 pounds - with my evolution (retaining the stock sport/sound button) its more than 30 lbs.
                                      A GT3/RS3.8/4.0 has three mufflers. Two side mufflers and on center muffler at the rear. The oem center muffler on the RS3.8/4.0 is titanium.
                                      The weight savings on Akra depends on the system configuration as there are options to leave off the side mufflers just as the oem sides can be removed as well.
                                      Probably some weight info here Nip/Tuck
                                      Long tube headers are now the way to go.

Comment

• het zou kunnen hoor dat ik me vergis maar ik meen me ingelezen te hebben dat de gt3rs 4.0 toch echt standaard al akro heeft !

alle sounds of die nou van 997gt3rs 3.6 , 3.8 of 4.0 komen ik vind ze standaard al beestachtig geweldig .

.

Comment

• Comment

Working...
                                          X