Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
mag nog wat meer verlaagd worden + meer negatief camber op de wielen
snap echt niet dat zo een wagen standaard geen hoogte instelbare luchtvering meekrijgt
mag nog wat meer verlaagd worden + meer negatief camber op de wielen
snap echt niet dat zo een wagen standaard geen hoogte instelbare luchtvering meekrijgt
en ik heb ze al wat naar beneden geshopped vergeleken met origineel !
Picture by Porsche AG , Slammefied by the Doc , Porsche 991 GT3RS Darth Vader Edition :
bij de 997gt3rs 4.0 zat volgens mij optioneel noselift !
Waanzin! Echt waanzin! Met zo'n auto's is het een straf om te rijden op de openbare weg, want je moet je constant beheersen om niet je rijbewijs te verliezen.
Deze auto is gemaakt voor circuit, maar daar zou ik dan weer niet durven rijden met zo'n dure wagen, en met mijn beperkte skills.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Awel, ik vind de GT3 knapper dan de nieuwe RS. Bij de RS is er teveel prul op de carrosserie, zoals die haai kieuwen, luchtinlaten en een tè ingewikkelde achterbumper. Plus de GT3 vleugel is bescheidener en knapper. Plus plus de achterwielen van de nieuwe RS zijn veel te breed.
Ik vind de GT3 inderdaad ook iets eleganter, en toch meer dan dik genoeg. De mooiste 991 vind ik de GTS.
We hebben dezelfde smaak blijkbaar. De GTS is ook mijn eerste keuze maar dan wel met een manueel he. Misschien met de Aerokit Cup of SportDesign Package erbij.
We hebben dezelfde smaak blijkbaar. De GTS is ook mijn eerste keuze maar dan wel met een manueel he. Misschien met de Aerokit Cup of SportDesign Package erbij.
eerste serie van de 911 waar ik de GTS en carrera modellekes mooier vind dan de turbo
Comment