Dream combo!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
mist nog een ducktail zo een gele, gaat perfect samen :o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenmooi zo
deze mag hier ook nog eens onder langskomen : 914
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
Dream combo!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenvoordeel van terraske doen, je kan mooie wagens op foto vastleggen ;-)
mist nog een ducktail zo een gele, gaat perfect samen :o
een beter camera zou beter zijn om wat te kunnen zoomen en eentje dat foto trekt op de moment je afdrukt is ook beter, maar ik wil niet als dorpspotter door het leven moeten gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
bij de eerste seconde dacht ik: wow
bij de tweede seconde: toch maar liever niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtendeze ook zien passeren.
bij de eerste seconde dacht ik: wow
bij de tweede seconde: toch maar liever niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenEn de derde seconde? Ik hoop dat het ondertussen een beetje gestabiliseerd is
Comment
-
Er zijn weinig automerken die zo'n nauwe banden hebben met de racerij als Porsche. Sinds de oprichting van het merk door Ferdinand Porsche zijn er naast de gewone auto’s ook raceauto’s gebouwd. Sportauto's voor de openbare weg werden gebouwd als de ultieme expressie van de liefde voor de automobiel en autorijden. Deze liefde voor de automobiel kreeg dit jaar twee nieuwe hoofdstukken, de Cayman GT4 en de GT3 RS. Twee nieuwe monsters met racegenen. Recentelijk haalden de twee Amerikaanse autoliefhebbers Elizabeth en Andrew hun speeltjes op in Stuttgart om vervolgens een weekend lang de Nürburgring te bestormen met de Porsches. Wij waren aanwezig om kennis te maken met de spectaculaire GT4, GT3 RS en de sympathieke eigenaren die volbloed autoliefhebber zijn.
Het internet heeft ervoor gezorgd dat de wereld een stuk kleiner geworden is. Dankzij onze sterk groeiende Instagrampagina kwamen wij recentelijk in contact met ItsWhiteNoise van Elizabeth White. Samen met vriend Andrew een groot liefhebber van het merk Porsche. Vorig jaar reisden beiden naar Stuttgart om hun Porsche 918 Spyder op te halen en vervolgens de Nordschleife op te gaan. Beiden zijn gek van autorijden en vinden het eeuwig zonde wanneer auto’s stil blijven staan. Dat is precies waarom ze naar Duitsland afreisden om beide raceauto's op te halen. Op vrijdagochtend werden de auto's opgehaald om vol gas richting München te rijden. Daar werden de motoren direct al gebruikt voor wat ze willen en waarvoor ze gemaakt zijn; toeren maken.
Volledige verhaal en meer foto's: http://www.autogespot.be/nl/special:...e-nurburgring-
Comment
Comment