Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Komt precies uit Star Wars.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichtenik krijg zowaar herinneringen aan Porsche dealerships, lang leve de ignore listMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
PORSCHE Lovers
Manueel, held
Van dat beige ben ik geen fan, de 991 op kantoor heeft dat ook, en dat slaagt wat tegen
Ik wil u garage wel eens dichtbij komen bezien, en zeker voor die bentley
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkBMW X5 45e
Comment
-
Beige ben ik ook geen fan van maar de mijne is natuur leder bruin.
Op de foto's krijgt ge dat zelden echt mooi te zien met neon licht.
Maar dan nog, zou ook snappen dat ge dat bruin maar niks vindt. Ik denk dat iets is voor oudere 'pékes'.
Toen ik jonger was moest ik alleen maar zwart hebben binnen en nu ben ik dat totaal moe. Raar maar waar.
Dit is ook bruin zoals de mijne :
Ge moogt altijd is komen kijken, das geen probleem.Last edited by TT-911; 24/12/2015, 20:30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk BerichtenBeige ben ik ook geen fan van maar de mijne is natuur leder bruin.
Maar dan nog, zou ook snappen dat ge dat bruin maar niks vindt. Ik denk dat iets is voor oudere 'pékes'.
Toen ik jonger was moest ik alleen maar zwart hebben binnen en nu ben ik dat totaal moe. Raar maar waar.
Ge moogt altijd is komen kijken, das geen probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenManueel, held
Van dat beige ben ik geen fan, de 991 op kantoor heeft dat ook, en dat slaagt wat tegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenBen ook een ouw péke maar zie nog altijd liefst zwart of heel donkerbruin .
Donkerbruin is ook zeer mooi. Cocoa of vooral dat Espresso.Last edited by TT-911; 25/12/2015, 19:36.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk BerichtenBeige ben ik ook geen fan van maar de mijne is natuur leder bruin.
Ge moogt altijd is komen kijken, das geen probleem.
Dees is dat van de 991, tintje te licht voor mij .
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkBMW X5 45e
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
Comment