Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volledig Paint to Sample en een ode aan Steve McQueen. Voor mij de mooiste 911 R dat ik tot nu toe al gezien heb. Wordt ook geveild door RM tijdens de Rétromobil week in Parijs.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Comment

• Comment

• 'Schatteke, vinde gij mijn gat nie te dik in dezen porsche ?'
              'In diene rechtse nie, poepeke, in diene rechtse nie ..'

Last edited by ; 08/01/2017, 19:13.

Comment

• Comment

• Porsche Beutler 696 Spezial-Coupé

Comment

• Comment

• Last edited by ; 12/02/2017, 04:02.

Comment

• 917K

Comment

• IMSA

Comment

• Laat ons hopen dat dit waar is.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Zit met een vraag over Porsche, misschien dat iemand mij hier kan helpen?
                                      Meer bepaald over de 991R.

Is er iemand die meer details kent over de productie-aantallen/details van deze reeks?
                                      Ik weet dat er 991 exemplaren gemaakt werden, standaard enkel verkrijgbaar in het wit of soort zilvergrijs, met eventueel groene of rode striping.
                                      Zoals op de foto hier enkele posten eerder te zien, waren er optioneel ook andere kleuren beschikbaar (wellicht tegen een fikse meerprijs).

Ik vroeg me af of er meer details bekend zijn over hoeveel exemplaren werden geleverd in zo'n optioneel kleur? En ook welke optionele kleuren er allemaal besteld werden.
                                      Zijn alle 991R's links-gestuurd? Of zijn er ook rechts-gestuurde exemplaren gekend?

Iemand die mij kan helpen hiermee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage Bekijk Berichten
                                        Zit met een vraag over Porsche, misschien dat iemand mij hier kan helpen?
                                        Meer bepaald over de 991R.

Is er iemand die meer details kent over de productie-aantallen/details van deze reeks?
                                        Ik weet dat er 991 exemplaren gemaakt werden, standaard enkel verkrijgbaar in het wit of soort zilvergrijs, met eventueel groene of rode striping.
                                        Zoals op de foto hier enkele posten eerder te zien, waren er optioneel ook andere kleuren beschikbaar (wellicht tegen een fikse meerprijs).

Ik vroeg me af of er meer details bekend zijn over hoeveel exemplaren werden geleverd in zo'n optioneel kleur? En ook welke optionele kleuren er allemaal besteld werden.
                                        Zijn alle 991R's links-gestuurd? Of zijn er ook rechts-gestuurde exemplaren gekend?

Iemand die mij kan helpen hiermee?
                                        geen stats, maar wel andere voorbeelden en toelichting van PTS (paint to sample) : http://www.roadandtrack.com/new-cars...olor-you-want/

en de instagram club 911R : https://www.instagram.com/club911r/

Comment

• Comment

Working...
                                          X