Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BENTLEY Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Bentley Continental Flying Spurs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
        Bentley Continental Flying Spurs

Amai is Bentley zo exclusief?

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
              Geile foto!

Comment

• 2 verschillende CGT's, maar bij de Nederlandse is de grille verschillend dan de Belgische. Maakt dit deel uit van één of ander optiepakket, is die gewoon van een ander jaar ?

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Die Conti vierdeurs vind ik toch lelijk zenne...

Comment

• Nog eens de oude Flying Spur:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                      2 verschillende CGT's, maar bij de Nederlandse is de grille verschillend dan de Belgische. Maakt dit deel uit van één of ander optiepakket, is die gewoon van een ander jaar ?

Ik denk dat die Nederlandse het Mulliner-pakket heeft
                      1982 BMW E28 528i
                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Een Conti GT, heeft dat standaard xenons ? Ik zag er gisteren eentje zonder xenons, vind ik toch maar triestig op zo'n auto ...

Idem op een Maserati Coupé of zo ...
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                          Een Conti GT, heeft dat standaard xenons ? Ik zag er gisteren eentje zonder xenons, vind ik toch maar triestig op zo'n auto ...

Idem op een Maserati Coupé of zo ...
                          Eventjes op de website van Bentley gekeken, en hij heeft standaard Bi xenon hoor.
                          Heb je hem zien rijden met de lichten aan? Of was er geen voorziening voor de sproeiers?
                          Het kan toch niet dat een dergelijke wagen van meer dan €150.000 geen xenon heeft.
                          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Het kan zijn dat enkel de buitenste lichten aanstonden, ongeveer zoals als die hier wat boven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door www.autoweek.nl
                              Bentley Arnage T

Bentley heeft voor het nieuwe modeljaar de Arnage van extra kracht voorzien. Met name de snelle T heeft nu superkracht.

Bentley stuwt de kracht van de klassieke 6,75-liter V8 op tot de grootste hoogte ooit. De snelle Arnage T gaat voor het nieuwe modeljaar naar de magische 500 pk. Tot op heden was dat 457 pk. Het maxmale koppel van de T gaat naar liefst 1.000 Nm. De motor is gekoppeld aan een nieuwe variant van de zestraps automaat van ZF. De Arnage T haalt voortaan 288 km/u. Dat was 270 km/u. De Arnage R heeft voortaan een vermogen van 450 pk; 45 pk dan voorheen. De maximale trekkracht gaat naar 875 Nm. De topsnelheid neemt met 21 km/u toe tot 270 km/u.
                              Verder zijn er nog verschillende kleine wijzingen aan het vlaggenschip van Bentley. Zo is de stuurkolom 2,5 centimeter verlengd om de rijpositie te verbeteren. Ook is de grille van de T met een nieuw donker materiaal afgewerkt en is de R voortaan standaard voorzien van een verchroomde grille. Het 2007-model van de Arnage is verder herkenbaar aan emblemen op de D-stijl en een nieuw logo op de motor. Ook is de versnellingshandle voorzien van chroom en leder.
                              Op de optielijst staan 19 inch wielen en er is een ‘B’-mascotte voor op de grille die zich automatisch in de grille kan terugtrekken. Al vanaf september is de vernieuwde Arnage te bestellen.

Comment

• 1000 nm, 500 pk en 288 km/ u !!!
                                De koppelkoning is terug.
                                En die voorkant begin ik eigenlijk steeds mooier te vinden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                                  1000 nm, 500 pk en 288 km/ u !!!
                                  De koppelkoning is terug.
                                  En die voorkant begin ik eigenlijk steeds mooier te vinden...
                                  prachtig ding he

Comment

• Weetjes:

- 2009-2010 komt de Nieuwe Arnage uit
                                    - Als je vandaag een Continental GTC bestelde, heb je hem najaar 2007

Comment

• ik zou mijn geld niet verspillen aan een continental GTC, zo'n misbaksel
                                      die Arnage daarentegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie
                                        ik zou mijn geld niet verspillen aan een continental GTC, zo'n misbaksel
                                        die Arnage daarentegen
                                        Je moet iets hebben als je op de Arnage wacht he

Comment

• Wordt ie binnenkort gespot in oud-turnhout dan

Comment

Working...
                                          X