not broken down; rather, being prepped at Bentley Downers Grove for its delivery to an obviously-wealthy owner
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BENTLEY Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
Wat is dat irritante geluid vanaf 120?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenWat is dat irritante geluid vanaf 120?
de saab van men ouders heeft dat ook. Die is ingesteld op 140 en daarboven begint die te tuuten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtensoort van waarschuwing die je zelf kan instellen denk ik.
de saab van men ouders heeft dat ook. Die is ingesteld op 140 en daarboven begint die te tuuten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBentley Continental GT Departure on Highway
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bentley Continental GT up to 310kmh
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Blijkbaar hier in de buurt opgenomen trouwens.
Ff benadrukken dat ik niet in de wagen zat, en dat ik niets te maken heb met deze filmpjes.
Haha, deze filmpjes heb ik gepost . Maar idd bij het overzetten van de filmpjes van de pc naar youtube zijn ze stukken donkerder geworden, op mijn pc zie je ze veel duidelijker !
Comment
-
Let op de Zymol Royale wax in de laatste foto:
Price: US $7,118.00
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenWat is dat irritante geluid vanaf 120?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenWat vinden jullie hiervan? Het is een photoshop van Michiel Van den Brink, een Nederlander die o.a. impressies maakt voor een Nederlands automagazine. Van mij zou het direct in productie mogen!
Mmmm, ik heb al geprobeerd van een M5 touring als firmawagen te krijgen maar dat is niet gelukt. Dus zal dit ook wel niet lukken. ('t is trouwens een vectra break geworden, bestelling volgende week)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenMan man, wat een geweldige combo
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
eigenlijk vind ik een té glimmende wagen ook niet mooi trop is teveel
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Let op de Zymol Royale wax in de laatste foto:
Price: US $7,118.00
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenMan man, wat een geweldige combo
Deze combo doet me onmiddelijk aan een A4 cabrio denken ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichteneigenlijk vind ik een té glimmende wagen ook niet mooi trop is teveel
Comment
-
kweet dat dat door de wax komt maar ik vind het effect niet mooi, mag zeker wat minder voor mij, dit vind ik gewoon té
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenTe glimmend? Da's gewoon de wax die gebruikt is. Je kan er gewoon 'n wax over doen die 't geheel iets minder glimmend maakt, maar ik vind 'm toch mooi, hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk BerichtenDeze combo doet me onmiddelijk aan een A4 cabrio denken ...
Comment
Comment