Met BBS CH, niet echt geslaagd want ze zijn te klein vind ik...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BENTLEY Lovers
Collapse
X
-
Diesel en hybrides van Bentley
Oorspronkelijk geplaatst door AutoWeek.nl
Bentley gaat werken aan diesel- en hybride-techniek. In de Frankfurter Allegemeine Zeitung geeft Bentley-directeur Paefgen aan dat deze technieken gaan worden gebruikt in de nieuwe generatie Bentley’s.
Voor de volgende generatie Bentley’s wordt ook gebruikgemaakt van hybride- en dieseltechnologie. Dit jaar start bij het merk, dat onderdeel is van het Volkswagenconcern, de ontwikkeling van deze milieuvriendelijke technieken.
Verder vertelt Paefgen in de Duitse krant dat er wordt gewerkt om het dealernetwerk uit te breiden en er dit jaar wordt gerekend op 9.000 tot 10.000 auto’s. De grootste zorg van het merk is de zwakke dollar, waardoor Europese producten in de VS relatief duur zijn.
Bentley verkoopt daar zo’n veertig procent van de auto’s. De Britse markt neemt zo’n twintig procent voor z’n rekening
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenEen dikke diesel in een Bentley, zal alleszinds de verkoopsresultaten een goeie boost geven...
Tenzij ze weer met iets speciaals afkomen uiteraard.
We zien wel.Bentley steekt geen "ordinaire" diesel in hun wagens!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIdd,maar haalt het prestige van het merk wat naar beneden.
We zien wel.Bentley steekt geen "ordinaire" diesel in hun wagens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIdd,maar haalt het prestige van het merk wat naar beneden.
We zien wel.Bentley steekt geen "ordinaire" diesel in hun wagens!
In het begin zal iedereen dat raar vinden en ik het is inderdaad niet zo stijlvol maar wie zaagt nu dat een Porsche Cayenne 3.2 geen echte Porsche is ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenv10 tdi ofzoiets
Of V12 om het compleet te maken
Edithje zegt dat ik te laat ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenIdd ik denk dan aan de V12 TDI van Audi met nog wat extra pk's...
In het begin zal iedereen dat raar vinden en ik het is inderdaad niet zo stijlvol maar wie zaagt nu dat een Porsche Cayenne 3.2 geen echte Porsche is ?
Rood: IK! een S en Turbo,etc.. daarentegen...maar een 3.2
is ene motor van VW,wat niets past in een Porsche,vind ik2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtende 3.2 is nog altijd een benzine
Maar voor een porsche komt 'ie te kort.
Zeg nu zelf2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenGelijk!
Rood: IK! een S en Turbo,etc.. daarentegen...maar een 3.2
is ene motor van VW,wat niets past in een Porsche,vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenJa ik ben daar ook niet helemaal mee akkoord maar ik wou gewoon duidelijk maken dat het aanvaard wordt...
Voor eigenaars telt prestige...dan zit je met Bentley nog altijd goed2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenis ene motor van VW,wat niets past in een Porsche,vind ik
Dus pleuren we er liever eentje in een Lamborghini of een Veyron?
Sorry liever in 'mijn' Porsche dan in bovenstaande.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
Dus pleuren we er liever eentje in een Lamborghini of een Veyron?
Sorry liever in 'mijn' Porsche dan in bovenstaande.
Het ging hier om de Cayenne.
Wat is daar lachwekkend aan?
Porsche Cayenne,vw Motor => Feit.
Lamborghini,VW motor => ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenWat is dat nu voor reactie.
Het ging hier om de Cayenne.
Wat is daar lachwekkend aan?
Porsche Cayenne,vw Motor => Feit.
Lamborghini,VW motor => ?
Oeps, edith wist me te vertellen dat het Audi is.
Sorry.
Maar ik snap u niet zo goed, vw-motor in een cayenne... wat is daar mis mee?
De grootste supercar in de wereld heeft er eentje, wrm Porsche in hun cayenne niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk dacht het wel, of is het net omgekeerd?
Sorry.
De grootste supercar in de wereld heeft er eentje, wrm Porsche in hun cayenne niet?
Een bugatti motor vergelijken met een 3.22018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk dacht het wel, of is het net omgekeerd?
Sorry.
Comment
Comment