Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BENTLEY Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Zo een Phantom is toch veel te lomp. Op het autosalon vond ik die op niets trekken, imponerend ok maar mooi??
    Waarvoor dienen zo'n karren?

Je "tegenstander" overklassen. Imponeren.

En daar is geen betere kar voor dan een Phantom.

Als je een comfortabele kar zoekt om gereden te worden moet je een Maybach kopen.
    Wil je indruk maken moet je een Phantom kopen.

Een Bentley koop je als je oud bent en meer dan genoeg geld hebt.

Arnage getuigt van een zekere grandeur. Personen die een Arnage rijden hebben het gemaakt, maar zijn op rust. Het zijn ook mensen met een uitstekende smaak.

En ik ben nog lang niet op pensioen, dus als ik zoveel geld aan zo een kar zou uitgeven:

1. S 65 AMG
    2. Phantom
    3. Arnage

Edit: Bentley in bovenstaand stukje proza slaat op Arnage. Continentals zijn bezwaarlijk bentleys te noemen. Continentals zijn speelgoed, opgekalfaterde Volkswagens

Comment

• een fantom staat lullig vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Waarvoor dienen zo'n karren?

Je "tegenstander" overklassen. Imponeren.

En daar is geen betere kar voor dan een Phantom.

Als je een comfortabele kar zoekt om gereden te worden moet je een Maybach kopen.
        Wil je indruk maken moet je een Phantom kopen.

Een Bentley koop je als je oud bent en meer dan genoeg geld hebt.

Arnage getuigt van een zekere grandeur. Personen die een Arnage rijden hebben het gemaakt, maar zijn op rust. Het zijn ook mensen met een uitstekende smaak.

En ik ben nog lang niet op pensioen, dus als ik zoveel geld aan zo een kar zou uitgeven:

1. S 65 AMG
        2. Phantom
        3. Arnage
        Fernand Huts, eigenaar van Katoennatie, is de enigste persoon dat ik "ken" die een Arnage rijdt/reed. Je ziet ze veel te weinig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
          Fernand Huts, eigenaar van Katoennatie, is de enigste persoon dat ik "ken" die een Arnage rijdt/reed. Je ziet ze veel te weinig.
          (Op risico van weer commentaar te krijgen)

Er rijden er 2 in Oud-Turnhout.

Dit is er eentje van

Last edited by ; 31/05/2008, 18:05.

Comment

• Mooie sleeën zijn het
            Wat zet dat van prestaties neer?

Comment

Ze hebben daar trouwens smaak want mevrouw rijdt Aston Martin.

Comment

• Langs de autostrade een lichtblauwe Continental GT zien staan, speciale kleur.

Comment

Mooie sleeën zijn het
                  Wat zet dat van prestaties neer?
                  Prestaties zijn voldoende.

Onbelangrijk echter.

Trouwens, als ik me niet vergis woondde Huts vroeger in Oud-Turnhout.
                  Of was het de eigenaar van Hesse-Noord-Natie?
                  1 van die twee trouwens.

Comment

Prestaties zijn voldoende.

Onbelangrijk echter.

Trouwens, als ik me niet vergis woondde Huts vroeger in Oud-Turnhout.
                    Of was het de eigenaar van Hesse-Noord-Natie?
                    1 van die twee trouwens.
                    Hij woont denk ik meer naar Antwerpen toe.
                    Ben niet zeker.

Comment

• Nja, twas 1 van die twee.

En ie rijdt ook Arnage.

Nu woont ie er niet meer dacht ik.
                      Was mooi "huisje" wel.

Comment

Nja, twas 1 van die twee.

En ie rijdt ook Arnage.

Nu woont ie er niet meer dacht ik.
                        Was mooi "huisje" wel.
                        Kan het me voorstellen.
                        Volgens mijn ouders woont ie nu in een gerestaureerd kasteel(tje).

Achja back on zeker

Comment

• Tijdens het Naples Winter Wine Festival is de eerste Bentley Brooklands met een prijskaartje van $450,000 de deur uit gegaan. De opbrengt van de Bentley zal gedoneerd worden aan een goed doel dat opkomt voor kinderen.
                          De eigenaren, Mr and Mrs Monte Ahuja’s, zijn zelf erg blij met hun bolide. Het is natuurlijk fijn om te weten dat het geld goed besteed gaat worden. $450.000 is overigens niet eens erg duur voor het eerste exemplaar. Met de huidige dollar koers komt dat neer op iets meer dan drie ton. Een ondenkbare prijs in Nederland, waar deze bolide minimaal 450.000 euro moet opleveren. Bovendien is deze Bentley ook nog eens bijzondere uitvoering. Hij is gelimiteerd en maar enkele honderden zullen een eigenaar vinden. Het uiterlijk is zowel chique als erg fout te noemen. De grote wielen en lage ruiten geven hem een echte maffiosi-look mee. Het ziet er in ieder geval verschrikkelijk lekker uit. Deze auto zou de terugkeer moeten zijn van de tijd dat Bentley grote en prachtig gelijnde coupé's bouwde.

Comment

• Dat is het summum...

En ook een mooi gebaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              Dat is het summum...

En ook een mooi gebaar!
                              Ik vind hem zooo lelijk. Geef mij maar een Arnage of Continental.

Comment

• What a beautiful ensemble: "Gipsy" is an Eccles caravan, type "Jacobean", built in 1928. It was owned by the same family in northern England, who used it nearly 40 years, always pulled by a distinctive Bentley 3-litre.

The Bentley now is a 8-litre six-cylinder, which is extensively used by its owner. In the last 6 years it covered more than 60.000 km, f.e. in Argentina-Patagonia 6 x Mille Miglia, Southafrika, England,Turkey etc.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• is dit echt een reeele combinatie ?

Comment

• Even echt als deze combo's

The Eccles Caravan Owners Club is one of the oldest surviving single brand owners clubs with its roots going back to the 1930's, the early days of caravanning. The Eccles marque is one of the oldest and most respected in the business, with a real history, its products being owned and used by many a famous name

The first production of 50 units from the Eccles factory in Birmingham is believed to have commenced in 1919, and is chronicled as the first "conventional" caravan designed to be towed by a normal car, using a towbar and single axle.

Comment

• Sleurhutjes met bentley's voor.

zalig, die zigeuners.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Sleurhutjes met bentley's voor.

zalig, die zigeuners.
                                        Hollandse "kerrevenners" voorbijknallen tegen 200 met de Bentley met zelf een "kerreven" achter

Comment

• Comment

Working...
                                          X