Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BENTLEY Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• The spirit of Lenin

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Gatver weer die Mansory's

Geef me dan toch maar die duo-tone Arnage die in Knokke staat, paar keer id vakantie tegengekomen

Ook nog een oude Arnage gezien, eentje van voor de ronde lichten vooraan. Blijft machtig maar ik ben wel fan van de huidige ronde lichten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
              Gatver weer die Mansory's

Geef me dan toch maar die duo-tone Arnage die in Knokke staat, paar keer id vakantie tegengekomen

Ook nog een oude Arnage gezien, eentje van voor de ronde lichten vooraan. Blijft machtig maar ik ben wel fan van de huidige ronde lichten.
              Waar is dat emoticon met "This thread is worthless without pics"?

Comment

• Just ja, ff Dennis roepen die heeft daar foto's van dacht ik. Ze hebben hier al eens gestaan dacht ik.

Edit: Tussen Dennis z'n foto's eens zitten kijken maar kan die niet direct vinden, morgen eens vragen. Ik dacht toch dat hij die foto had gemaakt.
                Last edited by ; 12/02/2008, 23:34.

Comment

• Gast, stop met die verneukte Bentleys te posten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Gast, stop met die verneukte Bentleys te posten!
                    Zijn ze niet mooi?

Comment

• Ter compensatie

Comment

• Waarom altijd die chromé velgen?

Het interieur laat ik achterwege.
                        Ik wil niet nog meer mensen tegen de borst stoten.

Comment

• Da's voor de Amerikanen, maar 'k vind het wel een enorm knappe wagens. Niet zozeer 'mooi' maar wel erg veel klasse en standing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

² that!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Lijkwagen by Bentley?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                Lijkwagen by Bentley?
                                Yep, in grote stijl de pijp uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

Het interieur laat ik achterwege.
                                  Best niet laten zien nee, dat is toch die ene met dat blauw/paarse interieur he?

Comment

• Daar wil ik wel m'n laatste rit in doen. Wat mij betreft mag die zo in productie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Best niet laten zien nee, dat is toch die ene met dat blauw/paarse interieur he?
                                      Yep

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                        U heeft op het nippertje een permanente ban uit dit topic kunnen voorkomen!

Comment

• Normaal komt vanavond de Bentley Designer spreken bij mij op school en ik kan niet gaan

Comment

Working...
                                          X