Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BENTLEY Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat een gigantische wielbasis

Comment

• Idd, gigantische wagen.

Comment

• Weet iemand of deze wagen er nog een tijdje staat? Want ik ben op dit moment niet in de mogelijkheid om direct te gaan kijken, maar binnen enkele weken wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
          Weet iemand of deze wagen er nog een tijdje staat? Want ik ben op dit moment niet in de mogelijkheid om direct te gaan kijken, maar binnen enkele weken wel...
          Geen idee, er stond wel nog een oude brok binnen.

Deze 2 brooklandsen stonden er ook te beschimmelen. Uitverkocht noemen ze dat dan.

Comment

• Ik hou m'n hart vast... http://www.autoblog.nl/archive/2009/...aal#post-29897

Ik had gehoopt op een klassieke herinterpretatie met wat moderne elementen, dit ziet er niet erg veelbelovend uit...

Comment

• Ziet er idd niet zo sexy uit! Dat ze dat kippengaas ook maar achterwege laten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                Ik hou m'n hart vast... http://www.autoblog.nl/archive/2009/...aal#post-29897

Ik had gehoopt op een klassieke herinterpretatie met wat moderne elementen, dit ziet er niet erg veelbelovend uit...
                Idem.

Ik vrees er toch wel voor bij het zien van die foto...

Comment

• De huidige Arnage is een klassieker, een auto die een ongelooflijke klasse uitstraalt en voor de ontwerpers verschrikkelijk moeilijk om een opvolger voor te ontwerpen.

Blijkbaar hebben ze daarom geen moeite gedaan.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Joepie, VW heeft het helemaal verkloot...

Comment

• Lijkt hard op dit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Joepie, VW heeft het helemaal verkloot...
                        Moest dit echt het nieuwe front worden, dan wrees ik dat RR de bovenhand zal nemen, wat tot op heden niet het geval is, ook danktzij VW.

Als dit wel zo is, dan had de venieuwing van de Arnage weinig zin... Hopelijk kunnen ze't succes evenaren gelijklopend aan de introductie van de Continental, die dan wel is uitgeroepen tot mooiste wagen op deze planeet, ook dankzij VW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
                          Moest dit echt het nieuwe front worden, dan wrees ik dat RR de bovenhand zal nemen, wat tot op heden niet het geval is, ook danktzij VW.

Als dit wel zo is, dan had de venieuwing van de Arnage weinig zin... Hopelijk kunnen ze't succes evenaren gelijklopend aan de introductie van de Continental, die dan wel is uitgeroepen tot mooiste wagen op deze planeet, ook dankzij VW.
                          RR niet de bovenhand?

Hoeveel Phantoms zijn er verkocht sinds de introductie? En hoeveel Arnages?

Dat de continental dankzij VW verkozen is tot mooiste wagen op de planeet kan ik best geloven, zo een lelijk ding

Comment

• Jij vindt'm lelijk, maar de anderen waren dan klaarblijkelijk nog lelijker. Bij mijn weten heeft de Phantom deze prijs nog niet in de wacht gesleept. Als de Phantom over tien jaar het palmares kan voorleggen van de Arnage, dan zullen we elkaar nog eens spreken.
                            Last edited by ; 05/07/2009, 20:37.

Comment

Jij vind'm lelijk, maar de anderen waren dan klaarblijkelijk nog lelijker. Als de Phantom over tien jaar het palmares kan voorleggen van de Arnage, dan zullen we elkaar nog eens spreken.
                              Tuurlijk kan de Phantom dat niet. Arnage is 10 keer knapper.

Maar dat nieuwe gedrocht is op het eerste zicht een mislukking, net als de FS

Comment

• Als het nieuwe front realiteit wordt, dan kan het niet echt als positief worden beschouwd ivg met de Arnage.

De prijs van mooiste coupe is de Continental zeker waardig. De concurrentie heeft nog niet de eer gehad deze te veroveren. Het verkoopsucces van de Continental bewijst dit nog maar eens, en nee de Continental wordt niet enkel met succes verkocht in ons landje.

Hopelijk wordt de Arnage waardig opgevolgd en zijn bovenstaande foto's onrealistich, maar ik vrees ervoor.

Comment

Als het nieuwe front realiteit wordt, dan kan het niet echt als positief worden beschouwd ivg met de Arnage.

De prijs van mooiste coupe is de Continental zeker waardig. De concurrentie heeft nog niet de eer gehad deze te veroveren. Het verkoopsucces van de Continental bewijst dit nog maar eens, en nee de Continental wordt niet enkel met succes verkocht in ons landje.

Hopelijk wordt de Arnage waardig opgevolgd en zijn bovenstaande foto's onrealistich, maar ik vrees ervoor.
                                  Ik meen dat de DB9 door quasi iedereen een mooie(re) wagen gevonden wordt, dit in tegenstelling tot de Conti GT die toch enige tegenstand oproept?

Comment

• Dan zal de DB9 de prijs als mooiste wagen zeker ook nog in de wacht slepen. 't Is't hem gegund!

Wanneer is de release gepland van de nieuwe Bentley?

Comment

• Flying Spur vind ik nu toch niet meteen een mislukking. Samen met de GT Speed is dat een prachtige wagen.

Comment

• Zo vet in het wit

Comment

• Last edited by ; 07/08/2009, 13:55.

Comment

Working...
                                          X