Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BENTLEY Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
    Prachtig front
    Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Doet mij aan een kippenhok denken om eerlijk te zijn...
      Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R
        Prachtig front
        De Arnage is gewoon een wagen die er staat.

Comment

• Comment

• Comment

• edit: foutje

Comment

• Zo kan'ie er mee door.

Comment

• ik had ze al eens ergens gezet, maar ik doe het weer

getrokken op skivakantie recent

Comment

• ik zie nie wa ik zie? een baseball bat en een paspop?

Comment

• het lijkt idd hilarisch,
                      het windmetertje op het dak ook

bmw is daar nogal veel aan het testen, en het leek ofdat vw snel een ploeg uitstuurde om verwarring te zaaien

Comment

• Bentley Continental GT Mulliner

Comment

• Comment

• Als je die Arnage vergelijkt met een Rolls ziet een Rolls toch heel lomp uit. Bij Bentley zijn die vormen veel vloeiender en in een betere proportie. Op die foto lijkt de GT even groot als de Arnage, ik dacht dat die iets kleiner was.

Comment

• Op de foto is de GT toch duidelijk kleiner ? 'Ie staat verder van de muur af én z'n kont komt niet zo ver (vergelijk met de lijn op de grond). Wel een beetje goéd kijken, uiteraard, niet je meetlat tegen je beeldscherm gaan leggen ofzo.

Comment

• Ik ben vorige weekend 2 GT's tegengekomen in Knokke(uiteraard ) en ik moet zeggen dat ik het een prachtige wagen vind. Vooral z'n achterste vind ik uitermate geslaagd.

Comment

• Ook vandaag was het GT-dag in Knokke. Ben er maar een kwartiertje geweest (ijsje halen bij la poste), en 'k heb er een 8-tal gezien. Twee verschillende Nederlandse GT's, eentje met plaat GT.001, dan drie verschillende bij Burgoo, dan nog eentje met plaat ###-911 (waarschijnlijk z'n Porsche ingeruild ), en tot slot nog een Duitsje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R
                                    Prachtig front
                                    Front niet alleen, die Bi-color lak vind ik prachtig om te zien...

Comment

• Gisteren nog een Arnage tegengekomen...zet die naast een Flying Sphur en die laatste verdwijnt in het niets!

Comment

• Techniek-directeur Ulrich Eichhorn bevestigt in de Duitse pers dat Bentley bezig is met een coupé-model op basis van de Azure. Ook heeft het merk bijzondere interesse in de variabele turbotechniek voor benzinemotoren.

Bentley-directeur Eichhorn vertelt in de Duitse pers dat in Crewe wordt gewerkt aan een coupéversie van de onlangs gepresenteerde Azure, een cabriolet op basis van de Arnage, het prijzige klassieke model van het merk. Daarna wijst hij het verhaal dat Bentley broedt op een vierdeurs coupé in de Continental-reeks, naar het land der fabelen. Volgens geruchten zou Bentley daarmee de concurrentie willen aangaan met de toekomstige Porsche Panamera.
                                        Ulrich Eichhorn vertelt ook dat hij bijzondere interesse heeft in de variabele turbotechniek, die Porsche met de nieuwe 911 Turbo voor het eerst op een benzinemotor toepast. “Met twee conventionele turbo’s brengen we de W12-motor van de Continental op 560 pk. Met de varabele techniek kunnen we zeker tot 700 pk gaan. Wij leveren de hoeveelheid vermogen, die de markt verlangt.�
                                        zeer leuk nieuws, maar 700pk is wel wat veel voor mij in zo'n auto

voor mij liefst een donkerblauwe azure cabrio met wit leder interieur

Comment

• De Azure die ik eens heb geconfigureerd...

Last edited by ; 17/06/2006, 19:00.

Comment

Working...
                                          X