Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
een 175.000€, dacht ik ... Dat komt inderdaad neer op 7 miljoen. Niet bepaald weinig, maar toch ook niet meer zo stinkend duur als de vroegere Bentley's.
In elk geval, 't is niet mijn favoriet. Ik vind het interieur echt niet Bentley aandoen, en de globale lijn van de auto oogt te zwaar.
ik vind ook dat hij wat te zwaar oogt vooral die achterkan, das zo van "mannen we gaan ier nog es rap ne achterkant aan da spellement zetten en maken dat het wat zwaar oogt "
een 175.000€, dacht ik ... Dat komt inderdaad neer op 7 miljoen. Niet bepaald weinig, maar toch ook niet meer zo stinkend duur als de vroegere Bentley's.
In elk geval, 't is niet mijn favoriet. Ik vind het interieur echt niet Bentley aandoen, en de globale lijn van de auto oogt te zwaar.
ik vind ook dat hij wat te zwaar oogt vooral die achterkan, das zo van "mannen we gaan ier nog es rap ne achterkant aan da spellement zetten en maken dat het wat zwaar oogt "
Welke velgen kan men eigenlijk allemaal krijgen op de Continental GT? De vijf- en negenspaaks en ook die van Mulliner, zijn ze dat allemaal? Ik vind de vijfspaaks enorm knap...
Comment