Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BENTLEY Lovers
Collapse
X
-
Een van mijn Amerikaanse vrienden kreeg het gekke idee om een Bentley GT te kopen na onze trip naar Monaco / Monte-Carlo afgelopen juli en die bij een tuner binnen te gooien... opdracht? Carte blanche!
Ondertussen krijg ik mails als:
Car dynoed with 922 ft pounds of tq. Hp Dynoed at the crank at about 675 Bhp.
Uiteindelijk resultaat zal zo rond de 700 PK worden. Toegeven de auto ziet er bad ass uit, op zijn Amerikaans (er een beetje over dus).
Foto's mag ik nog niet plaatsen omdat ik die van de tuner gekregen heb en Robb zijn auto nog steeds niet gezien heeft. (hij wacht op de finale afwerking). Geduld, nog een week of twee.
Bedoeling was dat ik de eerste kilometers zou rijden in september toen ik in de States was, maar jammer genoeg was de auto nog niet klaar.
Kerel heeft ook nog een Murciélago, Lotus Esprit en een Dodge Viper in zijn garage staan.
Wellicht begin volgend jaar te zien op een trackday op de Nürburgring...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenCar dynoed with 922 ft pounds of tq. Hp Dynoed at the crank at about 675 Bhp.
Uiteindelijk resultaat zal zo rond de 700 PK worden. Toegeven de auto ziet er bad ass uit, op zijn Amerikaans (er een beetje over dus).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenKlinkt lekker, maar 922 lb-ft is ongeveer 1250 Nm. Da's wel erg veel.
Comment
-
een kennis van mij heeft een Bentley Continental S (1994-1995) een limited-edition performance model van de continental R. Hier zijn er maar achttien van gemaakt, en naar eigen zeggen zou hij de eerste van deze achttien hebben. nu wil hij deze wagen misschien verkopen en vraagt hij zich af hoeveel deze waard zou zijn. heeft iemand hier soms een idee van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toyota lover Bekijk Berichteneen kennis van mij heeft een Bentley Continental S (1994-1995) een limited-edition performance model van de continental R. Hier zijn er maar achttien van gemaakt, en naar eigen zeggen zou hij de eerste van deze achttien hebben. nu wil hij deze wagen misschien verkopen en vraagt hij zich af hoeveel deze waard zou zijn. heeft iemand hier soms een idee van?
Zeg hem deze mensen eens te contacteren, die kunnen hem ongetwijfeld helpen: http://www.brabocars.nl/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenZijn W.O.'s
Ik had ze wss origineel gelaten in zijn plaats.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHet enige minpuntje is dat hij al zijn motoren naar 8-liters heeft omgebouwd.
Ik had ze wss origineel gelaten in zijn plaats.
Wie heeft die blokken dan geleverd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toyota lover Bekijk Berichteneen kennis van mij heeft een Bentley Continental S (1994-1995) een limited-edition performance model van de continental R. Hier zijn er maar achttien van gemaakt, en naar eigen zeggen zou hij de eerste van deze achttien hebben. nu wil hij deze wagen misschien verkopen en vraagt hij zich af hoeveel deze waard zou zijn. heeft iemand hier soms een idee van?
Comment
Comment