Oorspronkelijk geplaatst door Timo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BENTLEY Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenFernand, bol het want de mannen met smaak komen langs
Ik twijfel in welke kleur ik hem zou willen, zwart is zalig maar te donker. Liefst iets donkergrijs met de velgen ook in zo'n titanium kleurtje. Jammer genoeg gaat dat niet met blauw.
Interieur zou ik zeker in het beige nemen.
Die witte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenFernand, bol het want de mannen met smaak komen langs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenBlauwgrijs?!
De PS methode heeft een naam, iets retro met film..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenTot nu toe een van de mooiste kleuren die ik al gezien heb voor een Brooklands, ik zou er niet lang moeten over nadenken.
Ik zou zelfs bruin overwegen, en ook bordeaux.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDonker groen/grijs met saddle interieur en donker hout of pianolak, ik denk dat dat m'n keuze zou zijn.
Ik zou zelfs bruin overwegen, en ook bordeaux.
Dan maak je nog iets van die kar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDie zijn snel gekocht hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZie dat daar staan, prachtige kleur
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenFS Speed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZie dat daar staan, prachtige kleur
Reed gister nog van Den Bosch tot m'n woonplaats achter een zilvere GTC, met blauwe kap. Uiteindelijk toen we afsloegen, kwamen we naast de Bentley te staan en de man achter het stuur keek nog ff en moest lachten.
In Den Bosch zelf nog een zwarte GTC gezien. Ik vind hem in het zwart toch wel mooier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenBentley-logo zit duidelijk naar binnen geklapt
Ziet er echt niet uit i.e.g.
Comment
Comment