Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BENTLEY Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Prachtig!

Comment

• Milaar

Ik was ze wat beugezien, maar we hebben vandaag achter nog eentje gehangen.. en ze stralen echt een klasse uit !

Hij is uiteindelijk wel opzij moeten gaan voor ons

Comment

• Deze is werkelijk schitterend

Comment

• Echt hé...ik kan niet wachten tot iemand hem al heeft getest...of is zien hoe rap dit bakbeest de 300 haalt

Hier nog 2 videoke's (met wat revving).
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Onboard
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Blijft toch een master bak...2,5 ton en zo machtige prestaties...

Comment

• Trekt nergens op imo.

Comment

• Ik blijf het geniaal vinden. Die zetels bv. met het verlengde beenstukje, waarom kan mercedes dat nu niet op de markt brengen? Zo briljant, zo handig, zo comfortabel.. bentley Ook de wagen in het algemeen vind ik echt knap, en die prestaties.. tja subliem
                    -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                      Echt hé...ik kan niet wachten tot iemand hem al heeft getest...of is zien hoe rap dit bakbeest de 300 haalt

Hier nog 2 videoke's (met wat revving).
                      + YouTube Video

Onboard
                      + YouTube Video

Blijft toch een master bak...2,5 ton en zo machtige prestaties...
                      Echt, machtige wagen, alleen precies wel serieus wa geluid int interieur

Comment

• Viel me ook op in dat filmpje, al zal het wel een vertekend beeld zijn, ik kan me moielijk voorstellen dat de wind en rolgeluiden in die wagen storend werken.
                        -

Comment

• Fak. Dat is echt DE limo voor mij.

Wel in het zwart graag.

Comment

• Doe mij zo één exemplaar..
                            Grijze exterieur met 2 tinten in...
                            En wit lederen interieur... en verdonkerde velgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                              Die zetels bv. met het verlengde beenstukje, waarom kan mercedes dat nu niet op de markt brengen?
                              Leg eens uit?

Comment

• Zoals de sportzetels van BMW, audi, dat stukje vooraan dat je kan uitschuiven aan je benen. Vind dat dus echt superhandig...
                                -

Comment

• Foto van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                    Zo vet met een bentley'tje over een ijsvlakte gaan racen
                                    liever met lamborghini

A Lamborghini Gallardo on ice - exiting, but difficult to handle

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                      Zoals de sportzetels van BMW, audi, dat stukje vooraan dat je kan uitschuiven aan je benen. Vind dat dus echt superhandig...
                                      Opel kan da ook, de vectra pré fl en de nieuwe insignia kunnen dat... mooie naam ervoor is "verstelbare bovenbeenondersteuning"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                        Opel kan da ook, de vectra pré fl en de nieuwe insignia kunnen dat... mooie naam ervoor is "verstelbare bovenbeenondersteuning"
                                        Yep ook gezien dat de insignia het heeft.
                                        -

Comment

• bentley in de woestijn

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Working...
                                          X