Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BENTLEY Lovers
Collapse
X
-
Echt hé...ik kan niet wachten tot iemand hem al heeft getest...of is zien hoe rap dit bakbeest de 300 haalt
Hier nog 2 videoke's (met wat revving).
+ YouTube Video
Onboard
+ YouTube Video
Blijft toch een master bak...2,5 ton en zo machtige prestaties...
Comment
-
Ik blijf het geniaal vinden. Die zetels bv. met het verlengde beenstukje, waarom kan mercedes dat nu niet op de markt brengen? Zo briljant, zo handig, zo comfortabel.. bentley Ook de wagen in het algemeen vind ik echt knap, en die prestaties.. tja subliem-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenEcht hé...ik kan niet wachten tot iemand hem al heeft getest...of is zien hoe rap dit bakbeest de 300 haalt
Hier nog 2 videoke's (met wat revving).
+ YouTube Video
Onboard
+ YouTube Video
Blijft toch een master bak...2,5 ton en zo machtige prestaties...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenDie zetels bv. met het verlengde beenstukje, waarom kan mercedes dat nu niet op de markt brengen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenZo vet met een bentley'tje over een ijsvlakte gaan racen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenZoals de sportzetels van BMW, audi, dat stukje vooraan dat je kan uitschuiven aan je benen. Vind dat dus echt superhandig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenOpel kan da ook, de vectra pré fl en de nieuwe insignia kunnen dat... mooie naam ervoor is "verstelbare bovenbeenondersteuning"-
Comment
Comment