Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BENTLEY Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vind ik niet, alle ruiten af in die Brooklands zou ik minstens zo zalig vinden...
    Stijlvoller kan iets niet zijn, denk ik. En dat interieur, fak zeg...
    De keuze tussen dit en een RR (imo echte patserbakken qua uiterlijk, ik vind ze hoegenaamd geen synoniem voor stijl) is zowat de simpelste voor mij wat betreft auto's in één en hetzelfde segment.

Comment

• Ze hadden nooit naar dubbele ronde lampen vooraan mogen overschakelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Dé Bentley!! Dit boven een Phantom anytime
        Second that, daar hoef ik geen seconde over te twijfelen

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        mottig, ziet er net zo een oude uit terwijl het toch een nieuwe is
        De kleurencombinatie draagt daar veel aan bij, ik vind het maar niets die kleur.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Ze hadden nooit naar dubbele ronde lampen vooraan mogen overschakelen

Goh met de dubbele ronde lampen oogt de Arnage/Azure wat moderner, in het begin vond ik dat ook spijtig maar nu ben ik er helemaal weg van.

Comment

• Dat moet niet modern ogen, dat moet tijdloze klasse uitstralen

Comment

• Ik vind het best meevallen maar ik ben benieuwd naar de opvolger.

Ik hoop geen grote ingrepen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Dat moet niet modern ogen, dat moet tijdloze klasse uitstralen
              Straalt daarom niet minder tijdloze klasse uit imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Straalt daarom niet minder tijdloze klasse uit imho.
                Dat heb ik ook al mensen horen zeggen over de laatste SL-facelift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                  Ik vind het best meevallen maar ik ben benieuwd naar de opvolger.

Ik hoop geen grote ingrepen.
                  Als ze de 6.75 houden ben ik al content.
                  Dat ze dat verstand maar hebben, en niet onder het mom van milieu met iets kleiner afkomen.

Comment

• Ok, na deze pagina ben ik overtuigd: Brooklands >>> Phantom Coupe!

In een donker kleurtje (donkerblauw, zwart of donkergrijs), en dat interieur dat Audi S8 postte, perfectie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      knappe foto met die muur op de achtergrond
                      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Damn...dat interieur is gwn prachtig van de brooklands...die stiksels

Comment

• Die zwarte Brooklands

Hoe perfect kan het zijn

Comment

• Dat moet echt zalig rijden zijn.
                            Ruitjes omlaag, lauwe zeebries door het interieur, die mastodont van een V8 die naar je rechtervoet luistert (en jij naar hem), de proporties van het ding die het tot een BBE (bijna-boot-ervaring ) maken, ...

Je ziet, ik word er zowaar lyrisch van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              Dat ze dat verstand maar hebben, en niet onder het mom van milieu met iets kleiner afkomen.
                              denk ik wel, zo veel arnages vekropen ze niet, en die heeft een twin turbo dus redelijk zuinig

Comment

• Ik hoop dat dat ironisch is.

Comment

Dat moet echt zalig rijden zijn.
                                  Ruitjes omlaag, lauwe zeebries door het interieur, die mastodont van een V8 die naar je rechtervoet luistert (en jij naar hem), de proporties van het ding die het tot een BBE (bijna-boot-ervaring ) maken, ...

Je ziet, ik word er zowaar lyrisch van.
                                  Ga vooral door

Ik zie me al cruisen langs de croisette in Cannes of andere prachtige streken, ruitjes naar beneden en genieten.

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                  denk ik wel, zo veel arnages vekropen ze niet, en die heeft een twin turbo dus redelijk zuinig
                                  Zuinig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Ok, na deze pagina ben ik overtuigd: Brooklands >>> Phantom Coupe!

In een donker kleurtje (donkerblauw, zwart of donkergrijs), en dat interieur dat Audi S8 postte, perfectie!
                                    Echt he

Ultieme klassebakken
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Ik lees dit net op autoweek.nl

Bentley wil zichzelf een groen imago aanmeten door het gebruik van bio-ethanol. Dat is niet alleen een alternatieve brandstof – er kunnen nog meer pk’s mee worden opgewekt ook.

Bentley toont in maart op de autosalon van Genève een Bentley die rijdt op E85. Bio-ethanol dus. Details over de auto geeft Bentley nog niet vrij. We moeten het alleen doen met dit plaagplaatje. Daaruit kunnen we wel opmaken dat Bentley zijn bio-model op de Continental-reeks baseert. De voorzijde is wat sportiever aangezet met zijn grote luchtinlaten, donkere grille en luchthapper op de motorkap.
                                      Naar verluidt komt Bentley op de beurs in Genève dan ook tevoorschijn met een biturbo W12 die ethanol lust. Die motor levert in de Speed-modellen al 612 pk. Omdat het octaangetal van die alternatieve brandstof hoger is, zal het aantal pk’s toenemen want Bentley spreekt over de krachtigste en snelste productie-auto ooit.

Comment

• Die Azure

Comment

• Als je zo'n niet-Continental-Bentley ziet rijden, geeft dat altijd iets speciaals bij mij... Zo'n Azure heb ik altijd machtig gevonden, en dan nu die Brooklands

Een Continental ben ik beugezien

Comment

Working...
                                          X