Wat een gigantische wielbasis
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BENTLEY Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenWeet iemand of deze wagen er nog een tijdje staat? Want ik ben op dit moment niet in de mogelijkheid om direct te gaan kijken, maar binnen enkele weken wel...
Deze 2 brooklandsen stonden er ook te beschimmelen. Uitverkocht noemen ze dat dan.
Comment
-
Ik hou m'n hart vast... http://www.autoblog.nl/archive/2009/...aal#post-29897
Ik had gehoopt op een klassieke herinterpretatie met wat moderne elementen, dit ziet er niet erg veelbelovend uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk hou m'n hart vast... http://www.autoblog.nl/archive/2009/...aal#post-29897
Ik had gehoopt op een klassieke herinterpretatie met wat moderne elementen, dit ziet er niet erg veelbelovend uit...
Ik vrees er toch wel voor bij het zien van die foto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJoepie, VW heeft het helemaal verkloot...
Als dit wel zo is, dan had de venieuwing van de Arnage weinig zin... Hopelijk kunnen ze't succes evenaren gelijklopend aan de introductie van de Continental, die dan wel is uitgeroepen tot mooiste wagen op deze planeet, ook dankzij VW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk BerichtenMoest dit echt het nieuwe front worden, dan wrees ik dat RR de bovenhand zal nemen, wat tot op heden niet het geval is, ook danktzij VW.
Als dit wel zo is, dan had de venieuwing van de Arnage weinig zin... Hopelijk kunnen ze't succes evenaren gelijklopend aan de introductie van de Continental, die dan wel is uitgeroepen tot mooiste wagen op deze planeet, ook dankzij VW.
Hoeveel Phantoms zijn er verkocht sinds de introductie? En hoeveel Arnages?
Dat de continental dankzij VW verkozen is tot mooiste wagen op de planeet kan ik best geloven, zo een lelijk ding
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk BerichtenJij vind'm lelijk, maar de anderen waren dan klaarblijkelijk nog lelijker. Als de Phantom over tien jaar het palmares kan voorleggen van de Arnage, dan zullen we elkaar nog eens spreken.
Maar dat nieuwe gedrocht is op het eerste zicht een mislukking, net als de FS
Comment
-
Als het nieuwe front realiteit wordt, dan kan het niet echt als positief worden beschouwd ivg met de Arnage.
De prijs van mooiste coupe is de Continental zeker waardig. De concurrentie heeft nog niet de eer gehad deze te veroveren. Het verkoopsucces van de Continental bewijst dit nog maar eens, en nee de Continental wordt niet enkel met succes verkocht in ons landje.
Hopelijk wordt de Arnage waardig opgevolgd en zijn bovenstaande foto's onrealistich, maar ik vrees ervoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk BerichtenAls het nieuwe front realiteit wordt, dan kan het niet echt als positief worden beschouwd ivg met de Arnage.
De prijs van mooiste coupe is de Continental zeker waardig. De concurrentie heeft nog niet de eer gehad deze te veroveren. Het verkoopsucces van de Continental bewijst dit nog maar eens, en nee de Continental wordt niet enkel met succes verkocht in ons landje.
Hopelijk wordt de Arnage waardig opgevolgd en zijn bovenstaande foto's onrealistich, maar ik vrees ervoor.
Comment
Comment