Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BENTLEY Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
    ja die maken er replica's van
    Weet je soms wat zo een replica ongeveer moet kosten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      Weet je soms wat zo een replica ongeveer moet kosten?
      nog niet bepaald achter gevraagd
      maar is een belgisch bedrijf die de blue train namaakt, ook blowers staan op hun lijst & zelfs al een 8C2.9 MM
      kan alleen niet meer op hun naam komen

ik geloof dat zij de route willen opgaan van Pur Sang Argentina
      die doen de recreaties van the T35, T37, T43 & T51, vant jaar hadden zij ook al een 8C2.3 gemaakt, die werd te koop aangeboden voor €500,000 als ik me goed herinner wat maar een kwart van de kost is van een echte
      dus die bluetrain zal ook wel in die groot orde liggen gezien die nogal goed afgewerkt zag

Comment

• Comment

• Ik hoop dat die Brooklands een PS is

Comment

• Comment

• Comment

• Wat een tank

Comment

• Een champagnekleurige Azure gezien met goudkleurige wieldoppen, en een mannelijke passagier in matrozenoutfit...

Comment

• Laat het randje rond de velgen weg, en dit is de eerste getunede CGT die ik geslaagd vind...

Comment

• Op en top smakeloos imho.

Comment

• Comment

• Kan je vandaag de dag ook nog altijd de gewone Continental (GT, GTC, FS) bestellen in niet-Speed uitvoering? Of is het automatisch een Speed als je nu eentje bestelt?
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                            Dikke te.. velgen!!!
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                              Kan je vandaag de dag ook nog altijd de gewone Continental (GT, GTC, FS) bestellen in niet-Speed uitvoering? Of is het automatisch een Speed als je nu eentje bestelt?
                              Op de website staat toch nog steeds de gewone?

Grootse plannen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Wat een tank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                  Kan je vandaag de dag ook nog altijd de gewone Continental (GT, GTC, FS) bestellen in niet-Speed uitvoering? Of is het automatisch een Speed als je nu eentje bestelt?
                                  De niet-Speed uitvoering is ook nog steeds beschikbaar, maar ik had ergens gelezen dat de grote meerderheid van klanten onmiddellijk voor de Speed gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                    Dit had echt nooit mogen gebeuren.

Comment

• Geld en smaak durven wel eens meer botsen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                                        Geld en smaak durven wel eens meer borsten...
                                        Ik geef u gelijk!

Comment

• Lijkt mij vanzelfsprekend, die 2 dingen staan los van elkaar.

(tct = deugniet)

Comment

Working...
                                          X