Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BENTLEY Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWeet je soms wat zo een replica ongeveer moet kosten?
maar is een belgisch bedrijf die de blue train namaakt, ook blowers staan op hun lijst & zelfs al een 8C2.9 MM
kan alleen niet meer op hun naam komen
ik geloof dat zij de route willen opgaan van Pur Sang Argentina
die doen de recreaties van the T35, T37, T43 & T51, vant jaar hadden zij ook al een 8C2.3 gemaakt, die werd te koop aangeboden voor €500,000 als ik me goed herinner wat maar een kwart van de kost is van een echte
dus die bluetrain zal ook wel in die groot orde liggen gezien die nogal goed afgewerkt zag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenKan je vandaag de dag ook nog altijd de gewone Continental (GT, GTC, FS) bestellen in niet-Speed uitvoering? Of is het automatisch een Speed als je nu eentje bestelt?
Grootse plannen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWat een tank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenKan je vandaag de dag ook nog altijd de gewone Continental (GT, GTC, FS) bestellen in niet-Speed uitvoering? Of is het automatisch een Speed als je nu eentje bestelt?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk BerichtenGeld en smaak durven wel eens meer borsten...
Comment
Comment