Ma... Maar... Wauw
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BENTLEY Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenAls je dan toch een afgetrainde walvis post, kan je beter eens posten die er nog wat cool uitziet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenDe kleur past echt wel bij de wagenOorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenMa... Maar... Wauw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenNiet mis in dat aubergine kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenGeen enkele wagen kan imho tippen aan de klasse en stijl die een Brooklands/Azure uitstralen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDie kerels hebben geweldige smaak, ze hebben ook nog een rode G55 en ook nog een witte AMV8 met een Oranje-achtig interieur, geweldig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenNiet dezelfde prijsklasse maar probeer eens een Bugatti 57 SC of Talbot Lago T150C SS
Ik bedoelde vooral op klasse en stijl in de categorie hedendaagse wagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenEn ze hebben Alexanderr als buur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenFeit, maar die spelen dan ook in een totaal andere categorie imo
Ik bedoelde vooral op klasse en stijl in de categorie hedendaagse wagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWeet ik wel hoor.
Jij hebt het sowieso meer voor klassiekers ni?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenCva
Jij hebt het sowieso meer voor klassiekers ni?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenEen oude niet dan?
Renault R4=leuk!
Renault Twingo=stom!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenWat een sleeën.
vind de velgen niet echt knapBMW X5 45e
Comment
-
Kleur op dat Continental-ding: vet
rest van dat continental-ding: Mééh, do not like
Rest van de pagina is samen te vatten in 1 woord: "Ik wil dat"
Hmmm, stiekem zou ik dat nog wel vet vinden om te hebben, ook niet overdreven duur in aankoop... (het gedacht aan de onderhoudsfacturen probeer ik hardnekkig te verdringen)
Comment
Comment