Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kleur op dat Continental-ding: vet
rest van dat continental-ding: Mééh, do not like
Rest van de pagina is samen te vatten in 1 woord: "Ik wil dat"
Hmmm, stiekem zou ik dat nog wel vet vinden om te hebben, ook niet overdreven duur in aankoop... (het gedacht aan de onderhoudsfacturen probeer ik hardnekkig te verdringen)
Er zijn weinig dingen vetter dan op een race-track aan te komen met uw superluxueuze-turbo-slee-voor-de-prijs-van-de-gemiddelde-Golf, met daarachter op de aanhanger een hardcore racer.
Beetje middelvinger opsteken naar de gemiddelde mens die een Bentley nieuwzijnde koopt
Dit exemplaar had wel wat roestplekjes en was verre van een mint exemplaar, maar ik was supergraag in z'n plaats geweest om de rit Engeland-Francorchamps te maken.
Luxury barges
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Er zijn weinig dingen vetter dan op een race-track aan te komen met uw superluxueuze-turbo-slee-voor-de-prijs-van-de-gemiddelde-Golf, met daarachter op de aanhanger een hardcore racer.
Beetje middelvinger opsteken naar de gemiddelde mens die een Bentley nieuwzijnde koopt
Zo van die oude classy Bentley's, altijd al fan van geweest. Je kan dat inderdaad voor een spreekwoordelijke appel en een ei vinden, maar ik denk dat je sowieso het driedubbele mag rekenen om effe 'safe' te zitten voor technische mankementen, tax, benzine...
Het stuur is inderdaad een groet roer maar dat hoort er nu eenmaal bij.
De grootte is absoluut het probleem niet, dat hoort zo.
Maar gewoon...zwart plastic-achtig in zo'n superluxueus wit/blauw interieur...does not compute. Houten stuur of 1 van de interieurkleuren die terugkeert in het stuur zou véél knapper zijn imo.
Comment