Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BENTLEY Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Kleur op dat Continental-ding: vet
    rest van dat continental-ding: Mééh, do not like

Rest van de pagina is samen te vatten in 1 woord: "Ik wil dat"

Hmmm, stiekem zou ik dat nog wel vet vinden om te hebben, ook niet overdreven duur in aankoop... (het gedacht aan de onderhoudsfacturen probeer ik hardnekkig te verdringen)
    Alleen, een trekhaak op een Bentley? Naaaah

Comment

• Er zijn weinig dingen vetter dan op een race-track aan te komen met uw superluxueuze-turbo-slee-voor-de-prijs-van-de-gemiddelde-Golf, met daarachter op de aanhanger een hardcore racer.
      Beetje middelvinger opsteken naar de gemiddelde mens die een Bentley nieuwzijnde koopt

Dit exemplaar had wel wat roestplekjes en was verre van een mint exemplaar, maar ik was supergraag in z'n plaats geweest om de rit Engeland-Francorchamps te maken.
      Luxury barges
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Perfecte daily...
        Wees daar maar zeker van!

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Dik!!
        vind de velgen niet echt knap
        Ik vind die velg net zo knap

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        Er zijn weinig dingen vetter dan op een race-track aan te komen met uw superluxueuze-turbo-slee-voor-de-prijs-van-de-gemiddelde-Golf, met daarachter op de aanhanger een hardcore racer.
        Beetje middelvinger opsteken naar de gemiddelde mens die een Bentley nieuwzijnde koopt
        Heerlijk

Comment

• Ziet dat af, zo zalig

Comment

• Wat een slee

Comment

• Zo van die oude classy Bentley's, altijd al fan van geweest. Je kan dat inderdaad voor een spreekwoordelijke appel en een ei vinden, maar ik denk dat je sowieso het driedubbele mag rekenen om effe 'safe' te zitten voor technische mankementen, tax, benzine...

Comment

• Spijtig genoeg is dat zo ongeveer de waarheid, die karren kunnen een bodemloze put worden.

Bij wheeler Dealer is er eens een aflevering geweest over Bentley, die prijzen voor een tweedehandse grille bijvoorbeeld ==>

Maar toch, voor 13d£ zo'n turbo-kar kopen met 60d Miles op de teller ==> waar voor uw geld

Die achterkant

Alleen het stuur stoort mij lichtjes

Dat zou volgens mij prachtig in m'n toekomstige garage staan, vlak langs m'n Lotus Exige S1 of Caterham.

Comment

• Statig

Het stuur is inderdaad een groet roer maar dat hoort er nu eenmaal bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    Spijtig genoeg is dat zo ongeveer de waarheid, die karren kunnen een bodemloze put worden.

Bij wheeler Dealer is er eens een aflevering geweest over Bentley, die prijzen voor een tweedehandse grille bijvoorbeeld ==>
                    grill kapot = geen grill meer he, lekker rattig...en bij gebrek aan racemonster om de trekhaak te benutten, gewoon een caravan he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      Statig

Het stuur is inderdaad een groet roer maar dat hoort er nu eenmaal bij.
                      De grootte is absoluut het probleem niet, dat hoort zo.
                      Maar gewoon...zwart plastic-achtig in zo'n superluxueus wit/blauw interieur...does not compute. Houten stuur of 1 van de interieurkleuren die terugkeert in het stuur zou véél knapper zijn imo.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      grill kapot = geen grill meer he, lekker rattig...en bij gebrek aan racemonster om de trekhaak te benutten, gewoon een caravan he

Comment

• Comment

• Blijkbaar vrij zeldzaam de Turbo RT Mulliner, oplage van 56 exemplaren

Comment

• Comment

• Groen bolletje.

Comment

• Plaatsing van de koplampen kan ik nog steeds niet knap vinden...
                                Voor de rest ->

Comment

• Da's echt een kar die er staat. Azo Knap en statig!

Comment

• De achterkant lijkt teveel op een FS, ik zou mij eerder een Arnage T of R aanschaffen.
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                      Da's echt een kar die er staat. Azo Knap en statig!
                                      Huidige Rolls Royce's verbleken ernaast imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Blijkbaar vrij zeldzaam de Turbo RT Mulliner, oplage van 56 exemplaren

En het enige dat er ander aan is, is de "widebody"

Azure heeft ook zo'n Muliner versie...

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X