Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BENTLEY Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Vrij zeldzaam in deze duo-tone

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Deze week nog een Brooklands zien rijden, donkergroen met beige interieur. Man wat een présence!!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Schitterende auto zo'n Mulsanne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Knapste kleur waar ik 'm tot dusver in heb gezien!

Comment

• Ik begin hem te smaken maar het interieur blijft mottig.

Comment

• Bentley S2 convertible
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                            Ik begin hem te smaken maar het interieur blijft mottig.
                            ik begin hem ook te smaken, maar vind het interieur toch mooi. Tis nog typisch bentley en lijkt wat op de oudere interieurs maar is toch heel modern, goed geslaagd naar mijn mening. Maar doe mij toch maar een gechipte ghost.

Comment

• Find content from CNBC and the NBCUniversal family of networks on NBC.com!

wat een machine

Comment

• Zo veel liever dit dan een rolls..

Comment

• Absoluut.
                                  Ik kan er niet aan doen, maar een Rolls vind ik bekakt, en dit is stijlvol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    "There is no substitute for cubic inches."

Comment

• Heeft toch een pak minder uitstraling langs achter dan de Arnage. Maar het interieur is prachtig op de rare tellers na.
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                        Absoluut.
                                        Ik kan er niet aan doen, maar een Rolls vind ik bekakt, en dit is stijlvol.
                                        nieuwe Rolls Ghost is wel extreem rap

maar ik zou toch voor de Bentley gaan, wat een stance!

Comment

• Ah ja, even helemaal over het hoofd gezien.
                                          Die is nog wel knap, maar binnen om van te huilen vind ik.

Comment

Working...
                                          X