Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BENTLEY Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichten

Imand hier in Lokeren heeft deze velgen op zijnen S-Klasse liggen, suppersjiek!!

Comment

• wat staat er juist van Guillaume op dat kaartje ?

1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
          Ik zie wekelijks zo'n Flying Spur rijden, maar ik moet zeggen, ik kijk meer op van een VW Phaeton.

Comment

• zelfs ik kan zoiets niet zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
              Ik zie wekelijks zo'n Flying Spur rijden, maar ik moet zeggen, ik kijk meer op van een VW Phaeton.
              ²nd that!
              Waren de prestaties van zo een Phaeton maar hetzelfde

Comment

• de phaeton is echt oudbollig wat ik van deze niet direct kan zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                  de phaeton is echt oudbollig wat ik van deze niet direct kan zeggen
                  Deze is inderdaad gewoonweg oerlelijk

Comment

• 't Is niet omdat je dagelijks dezelfde exclucar tegenkomt ,dat hij niet meer exclusief is. De FS is exclusiever dan een Phaeton. Punt.

Ja toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                      't Is niet omdat je dagelijks dezelfde exclucar tegenkomt ,dat hij niet meer exclusief is. De FS is exclusiever dan een Phaeton. Punt.

Ja toch?
                      exclusief is een wagen dat je zelden tegenkomt.
                      prijs buiten beschouwing laten.
                      een FS zie je meer dan een phaeton.
                      Een M5 is ook duur,maar niet exclusief
                      Last edited by Alexx; 02/01/2007, 16:45.
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                        exclusief is een wagen dat je zelden tegenkomt.
                        prijs buiten beschouwing laten.
                        een FS zie je meer dan een phaeton.
                        Een M5 is ook duur,maar niet ecxlusief
                        Ik zie meer FS'en dan een M5, laat dat geweten zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                          Ik zie meer FS'en dan een M5, laat dat geweten zijn.
                          Ik had het over de exclusiviteit;de M5 was dan ook maar een voorbeeld
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                            Ik had het over de exclusiviteit
                            Awel ja, dan is hier de M5 exclusief

Maar je hebt wel gelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                              Imand hier in Lokeren heeft deze velgen op zijnen S-Klasse liggen, suppersjiek!!
                              Uhu, stond maandag op de parking van Carré !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                't Is niet omdat je dagelijks dezelfde exclucar tegenkomt ,dat hij niet meer exclusief is. De FS is exclusiever dan een Phaeton. Punt.

Ja toch?

Volgens mij zijn er meer FS geproduceert dan Phaetons hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Bedoel je nu enkel het nieuw model of ook met de oude?
                                  A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    vergis je je niet met phantoms?

Phaetons zie ik toch meer rijden dan die FS-en, hoewel ja... soms toch ook wel 3 FS-en per dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                                      Bedoel je nu enkel het nieuw model of ook met de oude?
                                      Enkel de continental Flying Spur van Bentley

Volgens mij is dat een gigantisch succes spijtig genoeg, terwijl de Phaeton een flop was blijkbaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                        vergis je je niet met phantoms?

Phaetons zie ik toch meer rijden dan die FS-en, hoewel ja... soms toch ook wel 3 FS-en per dag
                                        Ik zie mss 1 phaeton per dag, en 2 of 3 FS'en.

Comment

Working...
                                        X