Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BENTLEY Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIdd, hij schiet gewoon tekort in een Porsche
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAfwachten.
Volgens mij is de 3.2 al lang uit hoor...
En 'ie is traag...voor een Porsche.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEn om eerlijk te zeggen... een snelle wagen. Is dat tegenwoordig nog nodig?
Serieus... zeg dan gewoon niks hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenSerieus... zeg dan gewoon niks hé
Heb je al eens in gewoon stadsverkeer gehangen rond de spitsuren (alhoewel je tegenwoordig spits niet meer van gewoon kan onderscheiden)?
Heb je dan een wagen nodig met al dat PK-geweld?
Kyoto wil ook wat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenJij reageert dan ook alleen maar om mensen te ergeren hé2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAl mee gereden dan? En om eerlijk te zeggen... een snelle wagen. Is dat tegenwoordig nog nodig?
Wat zeg jij nu?!
doe dan ineens alle wagens die dat van 0-100 onder de 10sec. gaan weg hé!
Ohja...en niet te snel als 160. je moest is uit de bocht vliegen...
Komaan!Tuurlijk zijn snelle wagens nodig.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenJij bent daar ook goed in hoor.
Nja, sorry.
Zijt blij dat er in die Turbo van jullie, als 'ie nog komt natuurlijk geen 3.2 van vw ligt
Back on zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenneen. al wel meegereden.
Wat zeg jij nu?!
doe dan ineens alle wagens die dat van 0-100 onder de 10sec. gaan weg hé!
Ohja...en niet te snel als 160. je moest is uit de bocht vliegen...
Komaan!Tuurlijk zijn snelle wagens nodig.
Ik ben ook 'n liefhebber van de snellere bolide's maar of ze nu persé op de kleinere drukke baantjes moeten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenHangt eraf voor wat hé, stads/gewestverkeer?
Ik ben ook 'n liefhebber van de snellere bolide's maar of ze nu persé op de kleinere drukke baantjes moeten?
Wees gerust.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenMet zo'n wagens geraak je wel enkele kilometers ver hoor.
Wees gerust.
Comment
-
Ik reageer wanneer bepaalde mensen mij ergeren, jij hoort daar bij, inderdaad.
Ja, 'k zit elke dag in de spits, twee keer nog wel... zowel stadsverkeer als snelweg, maar daar buiten zijn er nog genoeg momenten dat het sneller kan.
Dus jij wil eigenlijk zeggen dat elke wagen die sneller dan pakweg 215km/u en minder dan 9 sec. nodig heeft om van 0 naar 100 te geraken (specs Cayenne 3.2) niet nodig is op de baan?
Ow, dan is mijn wagen ook niet nodig... maar ik spreek al haar 150pk wel quasi elke dag aan. Het mag toch al eens wat rapper gaan. Het zijn geen 250/290pk zoals de Cayenne 3.2, maar 't gaat even rap.
Het gaat er gewoon om dat zo'n motor niet echt past bij het imago van Porsche, een imago dat snelle wagens uitstraalt, wagens die niet voor Jan met de pet zijn (alhoewel zo'n Cayenne 3.2 kost nu ook niet veel meer dan pakweg een ML).
Soit, 'k ga er niet veel woorden aan vuil maken. Dat zal iemand anders wel doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenBentley Azure
colour specifications for this $438,563 CAD Azure go something like this:
Paint: Dark Sapphire
Main Hide: Cotswold
Secondary Hide: Nautic
Veneer: Burr Oak
Carpets: Nautic
Roof: Blue
Roof Headlining: Light Beige