Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BENTLEY Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ook

Direct de Bentley

Comment

• Hoewel... een W220 S600 bi turbo is ook wel lief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
        Kijk eens wat hiermee gaat gebeuren...

wat dan?

Comment

• Volgens mij heeft die Bentley een hertekende snoet, de lampen lijken me toch hertekend te zijn. Ze zijn rond ipv. ovaal.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
              Volgens mij heeft die Bentley een hertekende snoet, de lampen lijken me toch hertekend te zijn. Ze zijn rond ipv. ovaal.
              nu zie ik het ook...het zijn subtiele details op een wagen die ik helemaal net mooi vind. Ze rijden teveel rond naar mijn goesting

Comment

• how many trees and cows paid the price to be a part of an Azure?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Daarstraks 2 mensen gesproken die de Flying spur mooi vinden
                    Ik vind em ook mooi Toch mooier dan zijn saaie tegenhangers, 7,S, Phaeton, A8,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                      Ik vind em ook mooi Toch mooier dan zijn saaie tegenhangers, 7,S, Phaeton, A8,...
                      Is niet echt dezelfde prijscategorie

Maar ik vind hem ook superlekker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                        wat dan?
                        De bumper onderaan! Ze maken er een dino-snuit van De huidige is net zo mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Daarstraks 2 mensen gesproken die de Flying spur mooi vinden

Comment

• Hela, een Flying Spur in de juiste kleuren kan echt mooi zijn! Hier in Kortrijk eens ene zien parkeren in British Racing Green, met een prachtig bruin lederen interieur.

In feite is't een gewone ContiGT met plaats voor 4; al is dat de proporties helaas niet ten goede gekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                              Goh, zijn er VW's met een W16?
                              Dat waren toch twee W8's aan elkaar, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                Hela, een Flying Spur in de juiste kleuren kan echt mooi zijn! Hier in Kortrijk eens ene zien parkeren in British Racing Green, met een prachtig bruin lederen interieur.

In feite is't een gewone ContiGT met plaats voor 4; al is dat de proporties helaas niet ten goede gekomen.
                                Ik vind het een vreselijk gedrocht, net als de Conti GTC

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                    Dat waren toch twee W8's aan elkaar, niet?
                                    De motor van de Continental is een W12, bestaat maw uit 2 V6 motoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      De motor van de Continental is een W12, bestaat maw uit 2 V6 motoren.
                                      VR6

Comment

• Bentley Brooklands

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                          Bentley Brooklands

Prachtig².
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X