Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ELEKTRISCHE WAGENS Lovers
Collapse
X
-
Best overzichtelijke vergelijking :
9 elektrische crossovers tot €50.000,- | ANWB MEGATEST! - YouTube
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenBest overzichtelijke vergelijking :
9 elektrische crossovers tot €50.000,- | ANWB MEGATEST! - YouTube
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Ik krijg acuut buikloop als ik Peppi en Kokki op hun stoeltjes zie zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Niet kijken dan..simpel toch? ;-)
Comment
-
-
Comment
-
Verovert nieuwe plakfolie van 120 euro de automarkt? “Dit kan het rijbereik van elektrische auto's met duizenden kilometers per jaar verhogen” https://www.hln.be/mobiliteit/br-ver...ogen~ae192a80/
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Comment
-
Rip aan de slachtoffers
Er is een hele nacht mist gespuid aan de aandrijving van de bus bij te betreuren accident, waardoor het bijna geen issue meer lijkt, past niet in het eu-narratief
Maar het was dus wel degelijk een electrische bus
Dat een ice-bus in de fik zou gaan lijkt me logisch, het onderzoek moet duidelijk brengen, maar zuiver door impact de batterij in de fik, is maar bedenkelijk
Comment
-
op het nieuws gezien hoe diep de bus gevallen is en het verbaast me dat daar nog volk levend is uitgekomen... elektrisch of niet
Comment
-
Veiligheidskooi van een bus is gene vette, maar hoewel brandgevaar ev voor mij persoonlijk geen onderwerp was bij aankoop, stel ik me hier toch wel vragen, val van 10 meter is impact van 50 per uur
Comment
-
wat heeft de reling gedaan? onderkant beschadigd waar de batterij zit? ik weet het niet, maar de klap is er wel geweest.
Comment
Comment