Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ELEKTRISCHE WAGENS Lovers
Collapse
X
-
Ze hebben weer iets gevonden om erbij te rekenen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ach... als je meer electriciteit gaat gebruiken (WP, EV), dan is een hoger transmissietarief ook geen drama.
In elk geval, verwarmen met WP ipv gas zal goedkoper zijn, en electrisch rijden is een pak goedkoper dan rijden met benzine.
Als je benzine tankt, dan betaal je ook voor de pomp en het transport van dat dinosap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenAch... als je meer electriciteit gaat gebruiken (WP, EV), dan is een hoger transmissietarief ook geen drama.
In elk geval, verwarmen met WP ipv gas zal goedkoper zijn, en electrisch rijden is een pak goedkoper dan rijden met benzine.
Als je benzine tankt, dan betaal je ook voor de pomp en het transport van dat dinosap.
Al 35 jaar milieubewust en die mensen worden nu als eerste uitgezogen
Je moet ons E systeem eens aan een buitenlander proberen uit te leggenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Je moet ons E systeem eens aan een buitenlander proberen uit te leggen
Oh dus wij krijgen een auto die 100% aftrekbaar is op kosten voor de werkgever, je kan er geen netto voor in de plaats krijgen, maar wel een mobiliteitsbudget, dat je kan gebruiken om je huis af te betalen als je minder dan 10 km van je werk woont.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Je moet eens EEN belgisch systeem aan een buitenlander proberen uit te leggen.
Oh dus wij krijgen een auto die 100% aftrekbaar is op kosten voor de werkgever, je kan er geen netto voor in de plaats krijgen, maar wel een mobiliteitsbudget, dat je kan gebruiken om je huis af te betalen als je minder dan 10 km van je werk woont.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Je moet eens EEN belgisch systeem aan een buitenlander proberen uit te leggen.
Oh dus wij krijgen een auto die 100% aftrekbaar is op kosten voor de werkgever, je kan er geen netto voor in de plaats krijgen, maar wel een mobiliteitsbudget, dat je kan gebruiken om je huis af te betalen als je minder dan 10 km van je werk woont.
In Duitsland betaal je snel belastingen op 1% van de waarde van de auto per maand.
Dus met een auto van 50k zit je aan minstens 250€ netto per maand.
In Nederland is het bijna het dubbele.
Comment
-
Die mensen kijken, luisteren en lezen ook nieuws hé en ik moet zeggen dat het Belgisch politiek geblunder en de dure nutsvoorzieningen hier ook doorsijpelen. Probeer dan zo'n rekening maar eens uit te leggen en te verklaren dat het eigenlijk meer belastingen zijn.
Het auto leasingsysteem bestaat hier ook maar dan niet in de vorm van salariswagens met gratis tankkaart die de verkeersdrukte nog erger maken.
En als het dan toch een leasekrel is bij grote bedrijven is het zelden een 'premijoem' merk. Meestal staat de bedrijfsnaam dan ook nog in grote letters opzij op de auto. Daarom ook de veel betere en eerlijkere service voor particulieren bij die 'premijoem' merken hier.
Over onze sociale zekerheid benijden ze ons wel en dat is ook terecht want dat bestaat ook nergens anders. Wat goed is mag ook gezegd worden maar met de rest is het meestal lachen en gierenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Die sociale zekerheid zal onbetaalbaar blijken, in nl met zijn zootje meer op orde en waar je tot 71 werkt, pleit vette frans van pvda voor stoppen met dure medische ingrepen en een erfbelasting van 45% boven 200k….ook tss partners
Benieuwd of de deugneuzen hem als premier gaan stemmen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Comment
-
Ze hebben wel andere zorgen hier, hopelijk een nieuwe regering nu. Het land is al net zo verdeeld als de rest van deze idiote wereld
Tja, en ze vangen toch wel een paar miljoen Oekraïners op, ook niet slecht.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZe hebben weer iets gevonden om erbij te rekenen
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/11...ven-elia-goed/
En nu dat het niet anders kan dan investeren in het netwerk kunnen wij nog eens opnieuw meer gaan betalen daarvoor.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenJaren lang het geld in hun zakken zitten steken ipv te investeren in vernieuwingen en aanpassingen of op zijn minst het geld aan de kant te zetten voor wanneer dit nodig is.
En nu dat het niet anders kan dan investeren in het netwerk kunnen wij nog eens opnieuw meer gaan betalen daarvoor.
De hoogspanningsbeheerder moet die investeringen doen om goedkopere stroom van de windmolens aan land te krijgen.
Alternatief is gas kopen van de russen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenJaren lang het geld in hun zakken zitten steken ipv te investeren in vernieuwingen en aanpassingen of op zijn minst het geld aan de kant te zetten voor wanneer dit nodig is.
En nu dat het niet anders kan dan investeren in het netwerk kunnen wij nog eens opnieuw meer gaan betalen daarvoor.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenAlternatief was alle kerncentrales openhouden
dankzij onze oekraiense nordstreamopblaasvrienden stoken we nu duur lng wat 274% van de uitstoot van russisch gas geeft, of erger dan kolenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment