Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ELEKTRISCHE WAGENS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knight heeft gelijk, de infrastructuur is al dubbel en dik betaald

Verarming vd bevolking is het doel op zich

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Uiteraard heeft hij gelijk! Over het doel wil ik mij nog niet uitlaten maar de uitbuiting komt niet alleen van politieke kant maar evenzeer door bepaalde multinationals.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Comment

• De expert - voorheen agalev-er en werkzaam op het kabinet van ecolo olivier deleuze, daarna onafhankelijk kuch energieconsulent, wees er maar klant van, schrikt….de wappen wisten wel beter

Comment

• Bobo, wat je hier post heeft niks meer met de topictitel te maken. Verhuis nu eens gewoon naar Politics fora, of gewoon naar de chatgroepen van het vlaams belang, daar kan je makkelijker vriendjes maken.

Begin al eens met betere gazetten te lezen dan HLN.

Comment

• polfliet is net zo bij de vrt een vaak opgevoerde gast

...en de elecprijs is uitermate belangrijk voor de ev...mss niet zo voor jou, als leaser

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                polfliet is net zo bij de vrt een vaak opgevoerde gast

...en de elecprijs is uitermate belangrijk voor de ev...mss niet zo voor jou, als leaser
                Ik verwarm voor het grootste deel electrisch, dus die heeft ook belang voor mij.
                Maar ik vind een betrouwbaar net belangrijker dan 40€ per jaar.

Er wordt hier zo dikwijls geschreven dat het "aLLeMaal BeteR iS iN Het BuiTeNland". Ook dikke onzin.

In Nederland en Duitsland liggen de prijzen van electriciteit (en zeker gas) een pak hoger dan in België.
                Bovendien hebben heel veel bezitters van zonnepanelen in NL last van uitschakeling op piekmomenten in de zomer. Duitsland geraakt niet af van zijn kolenstroom.
                En Frankrijk ... als de kerncentrales draaien is het OK, maar heel regelmatig moeten ze stroom aankopen in het buitenland, en stijgen hun dynamische prijzen tot heel hoge niveaus.
                De bouw van nieuwe kerncentrales loopt enorme vertragingen op, en de kostprijs daarvan gaat de ramingen met factoren te boven, dus je kan er zeker van zijn dat hun prijzen ook niet snel zullen zakken.

We schijten nogal graag in onzen eigen hof, maar den hof van de buren stinkt gewoon harder.

Comment

• 1 vd grote redenen dat de bouw v kerncentrales maar blijft aanslepen is omdat de pOlItItIeK de regelgeving zo onnodig komplex heeft gemaakt ten faveure van andere bronnen en vooral dan door gelobby fossiele en greenpeace die door zelfde sector werd gesponsord, tel daarbij de jarenlange misleiding van de publieke opinie, oa door polfliet in alle gesponsorde pers en we zijn beland waar we nu zijn

dat door wegvallen nordstream (die vriendendaad) er paniek is en het erg lastig zal worden om overal in de eu elks zijn eigen centrale te bouwen is een evidentie, maar die er staan hadden open moeten blijven, borsele is ook een scheurcentrale en weer verlengd

Comment

• en die extra €375 alleen voor distributie, als je op wp en ev zit...zal nog niets zijn, de echte elecprijs gaat ook stijgen met die zgn goedkope wind en zonnestroom

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        tel daarbij de jarenlange misleiding van de publieke opinie, oa door polfliet in alle gesponsorde pers
                        Uw plaat blijft hangen.
                        Hebt ge nu nog niet door dat je hier geen extra zieltjes gaat kunnen werven voor uw kruisvaart tegen de in uw ogen gesponsorde linkse pers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                          Zo moet dat zie, al lang gezegd dat Renault goed bezig was. Toppie!

Op wat rammelende kettingen na natuurlijk
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Veel op een rij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              .. op pijl houden .. domme Belgen ..
                              Je spreekt duidelijk voor jezelf.

Comment

• edit.
                                Last edited by Jocar; 18/11/2023, 09:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Je spreekt duidelijk voor jezelf.
                                  Dat is inderdaad een domme schrijffout.
                                  Maar ook niet meer dan dat: Jocar heeft hier over het algemeen een heel behoorlijk taalgebruik.
                                  Er hangen hier andere kastaars rond die d, t, dt gebruiken als in een spelletje vogelpik, leestekens iets totaal overbodig vinden, o.a. dan gebruiken i.p.v. als en omgekeerd, zinnen in een eigen steno-versie fabriceren enz...
                                  Over één foutje gaan we dus niet vallen, wie zonder is werpe de eerste steen.

Comment

• edit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Dat is inderdaad een domme schrijffout.
                                      Maar ook niet meer dan dat: Jocar heeft hier over het algemeen een heel behoorlijk taalgebruik.
                                      Er hangen hier andere kastaars rond die d, t, dt gebruiken als in een spelletje vogelpik, leestekens iets totaal overbodig vinden, o.a. dan gebruiken i.p.v. als en omgekeerd, zinnen in een eigen steno-versie fabriceren enz...
                                      Over één foutje gaan we dus niet vallen, wie zonder is werpe de eerste steen.
                                      Bedankt DDD

Tja, meneer Wankel is perfect hé, maakt nooit fouten, laat staan een ei(kel)-fout en controleert graag mijn doen en laten hier. Hierbij zijn lijflied nog eens

Comment

• Paar uur vergelijkingen

Tesla Model 3 vs BYD Seal vs VW ID7 vs Polestar 2 vs Ioniq 6 vs BMW i4 vs BMW i5 - best EV sedan?

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Working...
                                          X