Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ELEKTRISCHE WAGENS Lovers
Collapse
X
-
Ik bedenk me dat de eerste autofabrikant die een EV:
- break: grootte van Octavia, Passat, Mazda 6 met 200-250pk en deftige range voor schappelijke prijs (MG5 is een beetje te 'cheap', maar goede auto)
- cabrio: zoals A5 of C-cabrio
uitbrengt, die moeten toch best goed gaan verkopen denk ik dan?
Al die mensen die geen SUV willen, hebben nu nog niet veel keuze.
OK, de niet-SUV punt van de taart is niet zo groot, maar je verkoopt wel aan iedereen in die taartpunt, niet?
Op zo'n skateboard platform moet je dat toch gemakkelijk kunnen bouwen zonder teveel kosten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenDie betaalbaarheid zit puur in je kop, wij allemaal forumleden kunnen een ev kopen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
ik moet zelf niveel zeggen want ik hou me ook rechts tegen 90 tss de vrachtwagens, owv het milieu ...of het lager getalletje op de bc
maar na de 80 per uur rijdende hollanders-met-kereven die vrachtwagens gingen irriteren (ook al was het hun deels vergeven omdat in redelijk wat eu-landen de snelheid mét sleep gewoon maximaal effectief 80 is)
...viel het me nu in vakantieperiode al meermaals op dat zowel nederlandse als duitse ev-rijders (veelal mensen op leeftijd, ik denk geen leasers trouwens) op trot over de antwerpse ringwegen lekker zuunig tegen 80 taffelen naar hun vakantiebestemming...das geen verwijt - ik zou het zelf ook durven over mijn korte afstand - maar in de 3-hoek apen/rdam/ruhr voel ik me gewoon een obstakel voor het zwaar vervoer dat wel liefst 90 kan rijden...meesten zullen vast niet gewend zijn aan overvloed truckers in deze regio
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten(Nochtans is eqs op 400v recordhouder in laadsnelheid km/uur bijladen)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ach… als je de laadsneldheden ziet van de Model 3, dan is het eens boven de 250 kW niet zo kritisch meer, lees laden met 350kw maakt niet zo veel verschil.
Als je na 300 km een kwartier of 20 min stil staat, waar spreken we dan nog over….
Comment
Comment