Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ELEKTRISCHE WAGENS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waarom halen elektrische auto's de actieradius niet?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik bedenk me dat de eerste autofabrikant die een EV:
      - break: grootte van Octavia, Passat, Mazda 6 met 200-250pk en deftige range voor schappelijke prijs (MG5 is een beetje te 'cheap', maar goede auto)
      - cabrio: zoals A5 of C-cabrio
      uitbrengt, die moeten toch best goed gaan verkopen denk ik dan?
      Al die mensen die geen SUV willen, hebben nu nog niet veel keuze.
      OK, de niet-SUV punt van de taart is niet zo groot, maar je verkoopt wel aan iedereen in die taartpunt, niet?

Op zo'n skateboard platform moet je dat toch gemakkelijk kunnen bouwen zonder teveel kosten?

Comment

• Vrees dat we nog even moeten wachten op betaalbare EV's.

Comment

• Mwa, voor zakelijk rijden vind ik de huidige prijzen nog wel te doen als TCO telt.
          Maar zo weinig keuze rond 50k: Model 3 met onhandig koffer, ID.3 met cheap interieur/software en voor de rest alleen SUV's.

Comment

• Die betaalbaarheid zit puur in je kop, wij allemaal forumleden kunnen een ev kopen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              Die betaalbaarheid zit puur in je kop, wij allemaal forumleden kunnen een ev kopen

Nondedju, de bobo kan nu al alle saldi van ons rekeningen zien! Ik wist het, die werkt voor de fiscus!

Comment

• Behalve die rekeningen zie ik ook de bereidwilligheid

Comment

• tja het GEVAL tesla,
                  sommigen lopen er hoog mee op ,anderen trappen niet in de val.
                  ik hoef geen auto die gemanipuleerd word vanaf kantoor.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• caravantest

Comment

• 750km op 60kwh

Comment

• €3800

Comment

• ik moet zelf niveel zeggen want ik hou me ook rechts tegen 90 tss de vrachtwagens, owv het milieu ...of het lager getalletje op de bc

maar na de 80 per uur rijdende hollanders-met-kereven die vrachtwagens gingen irriteren (ook al was het hun deels vergeven omdat in redelijk wat eu-landen de snelheid mét sleep gewoon maximaal effectief 80 is)

...viel het me nu in vakantieperiode al meermaals op dat zowel nederlandse als duitse ev-rijders (veelal mensen op leeftijd, ik denk geen leasers trouwens) op trot over de antwerpse ringwegen lekker zuunig tegen 80 taffelen naar hun vakantiebestemming...das geen verwijt - ik zou het zelf ook durven over mijn korte afstand - maar in de 3-hoek apen/rdam/ruhr voel ik me gewoon een obstakel voor het zwaar vervoer dat wel liefst 90 kan rijden...meesten zullen vast niet gewend zijn aan overvloed truckers in deze regio

Comment

• 800Volt-LADEN, de TOEKOMST voor ELEKTRISCH RIJDEN?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• (Nochtans is eqs op 400v recordhouder in laadsnelheid km/uur bijladen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  (Nochtans is eqs op 400v recordhouder in laadsnelheid km/uur bijladen)

De nieuwe Tesla ModS zal daar niet ver vanaf zitten.

Ach… als je de laadsneldheden ziet van de Model 3, dan is het eens boven de 250 kW niet zo kritisch meer, lees laden met 350kw maakt niet zo veel verschil.
                                  Als je na 300 km een kwartier of 20 min stil staat, waar spreken we dan nog over….

Comment

• Edit - foutje, oops.
                                    Last edited by BMWMB; 23/07/2021, 13:07.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik ben al tevreden met de 138kW die maximaal kan hebben bij mijn ‘oudere’ Model S.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• geweldig, verhaal is helemaal te volgen...oude 1950 jaguar op tesla, geen 100% perfecte afgewerkte auto zoals die bentley s3 conversie...maar toch

Comment

• edit.

Comment

Working...
                                          X