Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ELEKTRISCHE WAGENS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hij heeft gelijk imo. Ik zou ook voor de Tesla kiezen, momenteel toch nog.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
      Tot die landen merken dat bedrijven uit EU en USA hun producten niet meer willen kopen omdat ze met vuile stroom geproduceerd werden.

Ondertussen zetten ze in China ook wind en PV aan volle snelheid.
      En in China rijden al tienduizenden stadsbussen op electriciteit.
      Wij blazen hoog van de toren, maar we zijn in alles afhankelijk voor onze eigen economie…en voeding

En geen reductie van co2, hernieuwbaar groeit aan het tempo hun energiebehoefte groeit…das idd enorm veel

Die 10000 e-bussen in die modelstad rijden op kolen

Het groene geweten (vooral incl de jarenlange weerstand tegen nucl) van de eu politiek is een ramp

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Hij heeft gelijk imo. Ik zou ook voor de Tesla kiezen, momenteel toch nog.
        Ik weet niet of ik met die harde ophanging zou kunnen leven van de Y.

Daarvoor zou ik nog wel wat range willen inboeten.

Comment

• E bus in schaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Hier is het vooral het verplicht onepedal van tesla dat tegensteekt

Comment

• Best range is it
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Voila, tov een s op luchtvering stuitert toch alles + hun suc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Voor mij van hetzelfde, comfort op de eerste plaats. Als ik niet comfortabel zit stopt de rit voor de range op is
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• vandaag erg zuinig kunnen rijden dankzij het weer...35 km met 19% van de batt, zou 184km geven met 100% (auto gaf zelf 174km reikwijdte bij 85% lading - dus 200km bij 100%)...netto is de batterij 21kwh groot
                    op de auto staan nu 51500km dus in feite is het batterij'ke al redelijk goed belast geweest...gelijk 150k-ish op een doorsnee ev

weer *trots* op de kleine

Comment

• goei bakske
                      ik dacht toch ook dat hij aangekondigd in belgie terug leverbaar ging zijn, maar staat niet op de site dusjah

Comment

• https://www.2dehands.be/v/auto-s/sko...go-iv-ambition
                        https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...search-results

3 aan redelijke prijs (met de 37kwh batt)...sommigen worden voor goud verkocht
                        Last edited by bobo; 19/05/2022, 01:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          vandaag erg zuinig kunnen rijden dankzij het weer...35 km met 19% van de batt, zou 184km geven met 100% (auto gaf zelf 174km reikwijdte bij 85% lading - dus 200km bij 100%)...netto is de batterij 21kwh groot
                          op de auto staan nu 51500km dus in feite is het batterij'ke al redelijk goed belast geweest...gelijk 150k-ish op een doorsnee ev

weer *trots* op de kleine
                          Heel goed gereden! Zonder airco veronderstel ik?

Comment

• Zonder airco en 90 op autostrade, zelfkastijding lol

Comment

• Zo zie je in Duitsland tegenwoordig ook rijden maar dan met 100k karren. Schrik om er niet te geraken

Comment

• Dat kan angst zijn, maar ook gierigheid, poging tot milieubewustzijn, owv de rust, gewoon voor de sport…of combinaties van alle vorige

Comment

Hier is het vooral het verplicht onepedal van tesla dat tegensteekt

Dat kan je uit zetten, ook bij een Tesla.

Comment

Dat kan angst zijn, maar ook gierigheid, poging tot milieubewustzijn, owv de rust, gewoon voor de sport…of combinaties van alle vorige
                                    Angst om stil te vallen in ieder geval

Op de Duitse Autobahn worden veel langere afstanden gereden, er zijn ook minder afritten. Dit valt echt op tegenwoordig in Duitsland, je wordt zelden voorbij gereden door een EV, je ziet de meesten aan een gezapig tempo zoemen. Er zijn uiteraard uitzonderingen en aan de stoplichten durven ze natuurlijk wel de grote Jan uithangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Dat kan je uit zetten, ook bij een Tesla.
                                      Dat wist ik niet !
                                      Persoonlijk zou ik graag kunnen zeilen, maar zo ver gaan ze nooit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Angst om stil te vallen in ieder geval

Op de Duitse Autobahn worden veel langere afstanden gereden, er zijn ook minder afritten. Dit valt echt op tegenwoordig in Duitsland, je wordt zelden voorbij gereden door een EV, je ziet de meesten aan een gezapig tempo zoemen. Er zijn uiteraard uitzonderingen en aan de stoplichten durven ze natuurlijk wel de grote Jan uithangen
                                        Soms zie je wel eens een snellere EV.
                                        Collega van mij rijdt regelmatig tussen Tilburg en Hannover met een Tesla M3 LR.
                                        Hij start thuis meestal met volle batterij, en laat de laadplanning over aan de auto. Meestal is het eerste laadstation zo dat er nog 20% over is.
                                        Wat hij dan doet is gewoon 120-130 rijden in D, en op 50-80 km van dat laadpunt rijdt hij steeds sneller tot de navi meldt dat hij met minder dan 10% gaat aankomen.
                                        En dan kan er wel eens een stukje 200 in zitten. Waarom niet hé.
                                        Laden van 10-70% of van 20-70% is amper een verschil.

Comment

Dat wist ik niet !
                                          Persoonlijk zou ik graag kunnen zeilen, maar zo ver gaan ze nooit?

Wat bedoel je met zeilen?
                                          Gewoon uitbollen kan zeker.

Comment

Working...
                                          X