Hij heeft gelijk imo. Ik zou ook voor de Tesla kiezen, momenteel toch nog.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ELEKTRISCHE WAGENS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenTot die landen merken dat bedrijven uit EU en USA hun producten niet meer willen kopen omdat ze met vuile stroom geproduceerd werden.
Ondertussen zetten ze in China ook wind en PV aan volle snelheid.
En in China rijden al tienduizenden stadsbussen op electriciteit.
En geen reductie van co2, hernieuwbaar groeit aan het tempo hun energiebehoefte groeit…das idd enorm veel
Die 10000 e-bussen in die modelstad rijden op kolen
Het groene geweten (vooral incl de jarenlange weerstand tegen nucl) van de eu politiek is een ramp
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHij heeft gelijk imo. Ik zou ook voor de Tesla kiezen, momenteel toch nog.
Daarvoor zou ik nog wel wat range willen inboeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Ik weet niet of ik met die harde ophanging zou kunnen leven van de Y.
Daarvoor zou ik nog wel wat range willen inboeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Ik weet niet of ik met die harde ophanging zou kunnen leven van de Y.
Daarvoor zou ik nog wel wat range willen inboeten.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
vandaag erg zuinig kunnen rijden dankzij het weer...35 km met 19% van de batt, zou 184km geven met 100% (auto gaf zelf 174km reikwijdte bij 85% lading - dus 200km bij 100%)...netto is de batterij 21kwh groot
op de auto staan nu 51500km dus in feite is het batterij'ke al redelijk goed belast geweest...gelijk 150k-ish op een doorsnee ev
weer *trots* op de kleine
Comment
-
https://www.2dehands.be/v/auto-s/sko...go-iv-ambition
https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...search-results
Op zoek naar een tweedehands Volkswagen up!? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.
3 aan redelijke prijs (met de 37kwh batt)...sommigen worden voor goud verkochtLast edited by bobo; 19/05/2022, 01:28.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvandaag erg zuinig kunnen rijden dankzij het weer...35 km met 19% van de batt, zou 184km geven met 100% (auto gaf zelf 174km reikwijdte bij 85% lading - dus 200km bij 100%)...netto is de batterij 21kwh groot
op de auto staan nu 51500km dus in feite is het batterij'ke al redelijk goed belast geweest...gelijk 150k-ish op een doorsnee ev
weer *trots* op de kleine
Comment
-
Zo zie je in Duitsland tegenwoordig ook rijden maar dan met 100k karren. Schrik om er niet te gerakenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Hier is het vooral het verplicht onepedal van tesla dat tegensteekt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenDat kan angst zijn, maar ook gierigheid, poging tot milieubewustzijn, owv de rust, gewoon voor de sport…of combinaties van alle vorige
Op de Duitse Autobahn worden veel langere afstanden gereden, er zijn ook minder afritten. Dit valt echt op tegenwoordig in Duitsland, je wordt zelden voorbij gereden door een EV, je ziet de meesten aan een gezapig tempo zoemen. Er zijn uiteraard uitzonderingen en aan de stoplichten durven ze natuurlijk wel de grote Jan uithangen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Dat kan je uit zetten, ook bij een Tesla.
Persoonlijk zou ik graag kunnen zeilen, maar zo ver gaan ze nooit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Angst om stil te vallen in ieder geval
Op de Duitse Autobahn worden veel langere afstanden gereden, er zijn ook minder afritten. Dit valt echt op tegenwoordig in Duitsland, je wordt zelden voorbij gereden door een EV, je ziet de meesten aan een gezapig tempo zoemen. Er zijn uiteraard uitzonderingen en aan de stoplichten durven ze natuurlijk wel de grote Jan uithangen
Collega van mij rijdt regelmatig tussen Tilburg en Hannover met een Tesla M3 LR.
Hij start thuis meestal met volle batterij, en laat de laadplanning over aan de auto. Meestal is het eerste laadstation zo dat er nog 20% over is.
Wat hij dan doet is gewoon 120-130 rijden in D, en op 50-80 km van dat laadpunt rijdt hij steeds sneller tot de navi meldt dat hij met minder dan 10% gaat aankomen.
En dan kan er wel eens een stukje 200 in zitten. Waarom niet hé.
Laden van 10-70% of van 20-70% is amper een verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Dat wist ik niet !
Persoonlijk zou ik graag kunnen zeilen, maar zo ver gaan ze nooit?
Gewoon uitbollen kan zeker.
Comment
Comment