Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ELEKTRISCHE WAGENS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Geen idee waarom je linksgroen er hoer bij sleurt.
    ELK, maar dan ook ELK onderwerp kan dienen om er één of ander politiek ”statement” met een rechts sausje tegenaan te smijten.
    Maar een hoer heeft hier ook niks te zoeken!

Comment

• ja, ik ben benieuwd naar het komende beleid op dit vlak

68 cent vanaf gisteren aan de dc 50 kw lader bij de lidl met hun app...niet zo cheap
      52 cent voor de 22 kw ac, is dit een gangbare prijs?

Comment

• Ik betaal momenteel aan de Allego 22 kW laadpaal 47 eurocent.

Comment

• ze draaien hun model...van gratis, naar we gaan verdienen aan het gemak wat wij jou bieden op de verloren parkeertijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            ja, ik ben benieuwd naar het komende beleid op dit vlak

68 cent vanaf gisteren aan de dc 50 kw lader bij de lidl met hun app...niet zo cheap
            52 cent voor de 22 kw ac, is dit een gangbare prijs?
            Dat is laag. Ik zou dat geen verdienmodel noemen.

Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• PS: 52 cent, klopt dat wel?
              Ik kijk hier juist even in de Lidl app en zie 38 cent staan voor AC laden, wat dus wel een goede prijs is.

Comment

• Ook erg als rechts al moet hopen op links om hun leasekletten stroom toch maar niet te duur te maken
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                  PS: 52 cent, klopt dat wel?
                  Ik kijk hier juist even in de Lidl app en zie 38 cent staan voor AC laden, wat dus wel een goede prijs is.
                  vind het niet meer terug via google, maar terwijl ik de qr code scande, kwam 52/68 naar boven

38 is top

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
                    Last edited by bobo; 28/06/2023, 11:44.

Comment

vind het niet meer terug via google, maar terwijl ik de qr code scande, kwam 52/68 naar boven

38 is top
                      Volgens mij zijn dat de prijzen als je NIET via de app van Lidl scant...
                      Ik ga het morgen proberen, heb juist mijn Mastercard al aan Lidl Pay gekoppeld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                        Ook erg als rechts al moet hopen op links om hun leasekletten stroom toch maar niet te duur te maken
                        Hola Pola, ik ben de uitzondering die de regel(s) bevestigt:
                        Heb geen leaseklet, ben niet links en nog minder rechts, heb geen laadkaart van een werkgever...

Comment

• Duim voor lidl idd

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Heb geen leaseklet, ben niet links en nog minder rechts, heb geen laadkaart van een werkgever...
                            Proficiat! Dat verdient een bloemetje
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Comment

ze draaien hun model...van gratis, naar we gaan verdienen aan het gemak wat wij jou bieden op de verloren parkeertijd
                                dus ze draaien van groenlinks naar centrumrechts zou je kunnen zeggen.

al overwogen om groenlinks te stemmen?

Comment

• blijf liberaal bij lidl, maar niet bij de partij die daarvoor ooit stond

Comment

Idem

Maar elke keer de politiek erbij betrekken mag gaan stoppen.
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• wielnaafmotoren

Comment

• Wat als….al die aangestoken auto's in de steden elektrisch gaan zijn?

Comment

Wat als….al die aangestoken auto's in de steden elektrisch gaan zijn?

In Parijs brandt er elke dag een auto, en dat al sinds jaren. Vergeet niet dat dit een stad is met 14 mio inwoners.

Ik denk trouwens dat er nogal een verschil is tussen een brand die extern begint, en een band die start bij het batterijpakket.
                                          Zo snel vliegen die batterijen niet in brand, en het aantal branden is beduidend lager bij electrische auto's dan bij benzinekrellen.

Comment

Working...
                                          X