Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ELEKTRISCHE WAGENS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    Wie gaat een Kona kopen wanneer die regelmatig ritten van +1000 kilometer doet? Zelfs als die een range van 800 kilometer hebben.
    Ik verdorie, of een van Kia zijn modellekes Onlangs met een vergelijkbare Kia Stonic gereden, wel geen EV, daar kun je gemakkelijk lange afstanden mee doen hoor. Ik ben sinds mijn Sportage erg te spreken over die merken.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Iconische auto's omzetten naar EV blijft een discussiepunt, maar deze is wel knap gedaan!

Te vermelden:
      - 208pk naar +500pk
      - 1509kg naar 1490kg
      - 45kW batterij voor 241km range
      - acceleratie van 7,8s naar 3,8s
      - topsnelheid van 225km/u naar 266km/u
      - betere gewichtsverdeling
      En wordt nu meer gebruikt omdat hij gemakkelijker te gebruiken is en onderhoud VEEL goedkoper!

Comment

• ik zou het zo stellen: als de technologie er toen ook al had geweest, dan hadden die auto's waarschijnlijk niet met een verbrandingsmotor uitgekomen.
        www.peugeotforum.be

Comment

• We drove these new electric cars until they DIED!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
            Iconische auto's omzetten naar EV blijft een discussiepunt, maar deze is wel knap gedaan!
            En wordt nu meer gebruikt omdat hij gemakkelijker te gebruiken is en onderhoud VEEL goedkoper!
            En vooral niet vergeten dat de auto vanaf het najaar tot het voorjaar voor dezelfde prijs dient als thuisaccu.
            Zelfs als hij stilstaat staat hij dus niet te niksen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
              ik zou het zo stellen: als de technologie er toen ook al had geweest, dan hadden die auto's waarschijnlijk niet met een verbrandingsmotor uitgekomen.
              Die "technologie" is al meer dan 100 jaar oud.

Comment

• gaat ge de batterij en motortechnologie van toen vergelijken met nu??
                www.peugeotforum.be

Comment

• welke laadpassen schaf je best aan om publiek te laden?

op parking werk is het

Laadpassen | EVBox

Comment

• Top 10 voor die in Nederland:

Dé enige actuele plek voor het vergelijken van álle laadpassen en laadpas aanbieders informatie, 100% onafhankelijk, volledig op jouw situatie afgestemd. Ook voor je laadpas op vakantie!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• ik denk dat nl te ver is voor mijn ev

Comment

• Ik heb de laadpas aangevraagd in sleutelhangervorm bij Shell/NewMotion. Die werkte tot nu toe op alle publieke laadpalen die ik al gebruikte. EV-box werkt die ook op

De Shell Card is een zakelijke laadpas en tankpas in één. De ideale pas voor elk wagenpark én elke bestuurder van jouw bedrijf. Geef werknemers toegang tot meer dan 700.000 laadpunten 26.000 Shell-stations in Europa. Bekijk de mogelijkheden hier.

Comment

• thx

...das weer straf, ik wou checken op ev-box ook een app had...op werk hebben we nl-server, toen ik daar de site opende is het fofait in nl dus €2, ik heropen de site in belgie en het forfait is 3.75

bij shell 0.35 per kw blijkbaar en 0.35 per transactie...via ev-box betalen we €0.24/kw + btw (en dus 3.75 per maand)

je moet toch eea uitvogelen
                          Last edited by bobo; 07/12/2020, 20:56.

Comment

• Ik doe 40k km per jaar, en laad geen 10% bij een publieke laadpaal of supercharger. Iedere ochtend vertrek ik met een volle batterij, ik kan laden aan de firma, en ook meer en meer kan ik laden bij bedrijven die ik bezoek.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• ...het is een beetje gemoedsrust kopen, hier zal het ook 98% thuis of werk zijn

Comment

• Zoals al eerder gezegd, zondag voor 't eerst even gaan superchargen. Ik was wel verrast van de prijs, 0.25 EUR/kWh. Dat is dus een pak goedkoper dan alle andere laadoplossingen op verplaatsing. Ik dacht dat de prijs in B was opgetrokken naar 0.29 EUR/Wh, maar je hoort me niet klagen
                                BMW 420dA : >>>

Comment

• dat zal mss schelen per plaatselijke provider ik heb ecopower thuis met een prijs fix all-in in mijn geval 25 cent, maar dat varieert naar 29cent bij andere netbeheerders

op tesla site staat 28 cent voor belgie, naargelang locatie
                                  Last edited by bobo; 07/12/2020, 21:58.

Comment

• Neen, dat is gewoon Tesla. Is een rechtstreekse factuur van Tesla.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                                      Zoals al eerder gezegd, zondag voor 't eerst even gaan superchargen. Ik was wel verrast van de prijs, 0.25 EUR/kWh. Dat is dus een pak goedkoper dan alle andere laadoplossingen op verplaatsing. Ik dacht dat de prijs in B was opgetrokken naar 0.29 EUR/Wh, maar je hoort me niet klagen
                                      Ik heb dat nog gratis.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Ik heb dat nog gratis.
                                        Ik eigenlijk ook hoor. (leasewagen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          ik denk dat nl te ver is voor mijn ev
                                          Als je 2,7km wandelt zit jij in Putte NL zal nog wel lukken zeker?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X