Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ELEKTRISCHE WAGENS Lovers
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
Iconische auto's omzetten naar EV blijft een discussiepunt, maar deze is wel knap gedaan!
Te vermelden:
- 208pk naar +500pk
- 1509kg naar 1490kg
- 45kW batterij voor 241km range
- acceleratie van 7,8s naar 3,8s
- topsnelheid van 225km/u naar 266km/u
- betere gewichtsverdeling
En wordt nu meer gebruikt omdat hij gemakkelijker te gebruiken is en onderhoud VEEL goedkoper!
Comment
-
ik zou het zo stellen: als de technologie er toen ook al had geweest, dan hadden die auto's waarschijnlijk niet met een verbrandingsmotor uitgekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenIconische auto's omzetten naar EV blijft een discussiepunt, maar deze is wel knap gedaan!
En wordt nu meer gebruikt omdat hij gemakkelijker te gebruiken is en onderhoud VEEL goedkoper!
Zelfs als hij stilstaat staat hij dus niet te niksen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenik zou het zo stellen: als de technologie er toen ook al had geweest, dan hadden die auto's waarschijnlijk niet met een verbrandingsmotor uitgekomen.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
-
Ik heb de laadpas aangevraagd in sleutelhangervorm bij Shell/NewMotion. Die werkte tot nu toe op alle publieke laadpalen die ik al gebruikte. EV-box werkt die ook op
- Likes 1
Comment
-
thx
...das weer straf, ik wou checken op ev-box ook een app had...op werk hebben we nl-server, toen ik daar de site opende is het fofait in nl dus €2, ik heropen de site in belgie en het forfait is 3.75
bij shell 0.35 per kw blijkbaar en 0.35 per transactie...via ev-box betalen we €0.24/kw + btw (en dus 3.75 per maand)
je moet toch eea uitvogelen
Last edited by bobo; 07/12/2020, 20:56.
Comment
-
Ik doe 40k km per jaar, en laad geen 10% bij een publieke laadpaal of supercharger. Iedere ochtend vertrek ik met een volle batterij, ik kan laden aan de firma, en ook meer en meer kan ik laden bij bedrijven die ik bezoek.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenZoals al eerder gezegd, zondag voor 't eerst even gaan superchargen. Ik was wel verrast van de prijs, 0.25 EUR/kWh. Dat is dus een pak goedkoper dan alle andere laadoplossingen op verplaatsing. Ik dacht dat de prijs in B was opgetrokken naar 0.29 EUR/Wh, maar je hoort me niet klagenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Ik heb dat nog gratis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik denk dat nl te ver is voor mijn ev
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
Comment