Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ELEKTRISCHE WAGENS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben niet pro china, maar het overheidsbeslag zal er lager liggen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• wat is uw punt?
      in china wil je niet wonen denk ik, en vermits je niet van de regeltjes in europa houdt, kan ik kan u enkel de USA aanraden

nederland heeft een overheidsbeslag van 47% , tegenover 53% voor belgie. De belasting op auto's is er wel vele malen hoger (en ik neem aan dat dat in die 47% inbegrepen zit)... ik heb mijn droombestemming gevonden denk ik!
      Last edited by sunking; 22/06/2023, 13:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
        wat is uw punt?
        Pro waterdoorlaatbaarheid !
        Maar die opritten gaan het niet maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          daarom ook mijn post over de gearceerde dubbelbaanvakswegen, waar ettelijke km² kunnen gewonnen worden
          Dat is toch wel iets waar ze tegenwoordig ook wel op verschillende plaatsen mee bezig zijn.
          Niet alleen met de gearceerde dubbelbaanswegen trouwens, ook met grote pleinen die in het verleden volledig verhard werden, nu ontharden en groen te voorzien.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ja natuurlijk zijn ze ermee bezig, maar ipv anti-auto-schuldenstad gent zijn bewoners gaat pesten, wou ik aantonen dat er nog veel te winnen valt

Comment

• Wat op internet vooral opvalt is dat er een hoop volk rondhangt dat op alle bestuurlijke niveaus een berg kritiek heeft en tonnen simpele oplossingen lanceren voor de meest complexe problemen.
              Raar dat die zich niet politiek engageren, verkiesbaar stellen en de boel eens goed door elkaar schudden.
              De lonen en voordelen zijn alvast aantrekkelijk genoeg.

Comment

• Denk dat de hele discussie hier op de laatste 4 pagina’s hier niet hoort.

Maak een nieuw topic aan om te leuteren over politiek en ander gezwets.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                  Wat op internet vooral opvalt is dat er een hoop volk rondhangt dat op alle bestuurlijke niveaus een berg kritiek heeft en tonnen simpele oplossingen lanceren voor de meest complexe problemen.
                  Raar dat die zich niet politiek engageren, verkiesbaar stellen en de boel eens goed door elkaar schudden.
                  De lonen en voordelen zijn alvast aantrekkelijk genoeg.
                  op het internet gaat heel wat nuance verloren omdat je nu eenmaal niet heel uw gedacht zo maar gaat uitschrijven. Dan lijkt het betoog simplistisch terwijl er veel meer achter zit. Maar dat kan je maar eerst te weten te komen in een goed gesprek met iemand. Iets waar we allemaal minder en minder werk van maken omdat we teveel optinternet zitten. Dan krijg je polarisering terwijl die er vaak helemaal niet is als men met elkaar zou praten of de moeite zou nemen om naar iemand zijn gedachtegang te luisteren.
                  www.peugeotforum.be

Comment

• mooi verwoord, flappy!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten

op het internet gaat heel wat nuance verloren omdat je nu eenmaal niet heel uw gedacht zo maar gaat uitschrijven. Dan lijkt het betoog simplistisch terwijl er veel meer achter zit. Maar dat kan je maar eerst te weten te komen in een goed gesprek met iemand. Iets waar we allemaal minder en minder werk van maken omdat we teveel optinternet zitten. Dan krijg je polarisering terwijl die er vaak helemaal niet is als men met elkaar zou praten of de moeite zou nemen om naar iemand zijn gedachtegang te luisteren.
                      Daar heb je nu eens 100% gelijk in.
                      Ik doelde voornamelijk op toetsenbordridders die te pas, maar vooral te onpas, bij IEDER onderwerp hun ”kritiek” denken te moeten verkondigen, liefst ondersteund door één of andere samenzweringstheorie hoofdzakelijk geplukt van dubieuze nieuwssites en andere (a)sociale media.

Comment

• De pagina die u wil bereiken bestaat niet, of is verplaatst. Gebruik het menu om te vinden wat u zoekt. Ga naar de homepage. Of contacteer ons.

Journalisten in de gesponsorde pers zijn nu eenmaal geen afspiegeling van de maatschappij en natuurlijk opinieren zij hun visie, asociaal en dubieus is gelukkig langsom meer geen niche meer

Comment

dag auto-wegpest-beleid van Watteeuw heeft dus gewerkt zie ik
                          We waren al langer van plan om meer naar de natuur te verhuizen, vrijstaande woning buiten de stad en toch dichter bij ons werk . Onze woning was ook veel te groot geworden voor wat we nog nodig hadden. Het feit dat we van al die zever geen last meer kunnen hebben is mooi meegenomen!
                          Last edited by order66; 23/06/2023, 09:34.
                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Wie met een elektrische auto rijdt, heeft steeds meer vertrouwen in de actieradius van zijn voertuig. Nog maar 14 procent van de huidige EV-rijders zegt af te zien van langere ritten. Dat blijkt vrijdag uit de resultaten van de Shell Recharge EV Driver Survey, een grote enquête naar de gebruikservaringen van bijna 25.000 EV-rijders in Europa, onder wie ruim 1.300 in België.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

De pagina die u wil bereiken bestaat niet, of is verplaatst. Gebruik het menu om te vinden wat u zoekt. Ga naar de homepage. Of contacteer ons.

Journalisten in de gesponsorde pers zijn nu eenmaal geen afspiegeling van de maatschappij en natuurlijk opinieren zij hun visie, asociaal en dubieus is gelukkig langsom meer geen niche meer

misschien zijn journalisten zelf gewoon beter geinformeerd omdat ze dichter bij de bron zitten en trappen ze minder in bepaalde propaganda, waar laag opgeleiden zich makkelijker door laten misleiden?
                              klein voorbeeldje, de brexit... jan met de pet geloofde de leugens van Johnson , Farage en co... op de redactie van the guardian wisten ze wel beter... kan je dat dan de pers verwijten?
                              enfin er zijn natuurlijk ook nog altijd de tabloids. en hln.be

doet me denken aan de corona sceptici, die de media niet geloofden en zelf beweerden kritischer te denken, vervolgens de grootste onzin uit te kramen over die vaccins.. we zouden allemaal binnen de 2 jaar sterven na dat vaccin etc

Comment

misschien zijn journalisten zelf gewoon beter geinformeerd omdat ze dichter bij de bron zitten en trappen ze minder in bepaalde propaganda, waar laag opgeleiden zich makkelijker door laten misleiden?
                                klein voorbeeldje, de brexit... jan met de pet geloofde de leugens van Johnson , Farage en co... op de redactie van the guardian wisten ze wel beter... kan je dat dan de pers verwijten?
                                enfin er zijn natuurlijk ook nog altijd de tabloids. en hln.be

doet me denken aan de corona sceptici, die de media niet geloofden en zelf beweerden kritischer te denken, vervolgens de grootste onzin uit te kramen over die vaccins.. we zouden allemaal binnen de 2 jaar sterven na dat vaccin etc
                                Je rijdt dan wel in een in mijn ogen alles behalve mooie wagen maar hiervoor toch:
                                +1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Je rijdt dan wel in een in mijn ogen alles behalve mooie wagen maar hiervoor toch:
                                  +1
                                  pure esthetische schoonheid vind ik in andere dingen

lang geleden al tot de conclusie gekomen dat geen enkele auto echt mooi is... en als je er in zit, zie je het toch niet enkel bij een supercharger moet je efkes oogkleppen opzetten..

Comment

lang geleden al tot de conclusie gekomen dat geen enkele auto echt mooi is...
                                    What? sorry maar hier lees ik toch vanalles tussen de regels hoor

Je kan trouwens in enorm veel pure esthetische schoonheid vinden hè
                                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

What? sorry maar hier lees ik toch vanalles tussen de regels hoor

Je kan trouwens in enorm veel pure esthetische schoonheid vinden hè
                                      ok ik het mij misschien verkeerd uitgedrukt. ja er zijn wel knappe wagens. Maar, die zie ik niet op straat dagelijks... en die vallen ook niet in mijn budget ik vind de model Y niet knap, maar ook niet lelijk, de zwarte kleur verdoezelt de vorm ook wat, en dus voor mij was dat geen reden om hem niet te kopen gezien de andere sterktes van tesla

Comment

….
                                        ….
                                        De samenvatting van een misplaatst moreel superioriteitsgevoel: ze snappen het domweg niet

Comment

Working...
                                        X