Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ELEKTRISCHE WAGENS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vorig jaar bereikte de wereldwijde verkoop van elektrische wagens een recordvolume van zowat 9,5 miljoen stuks. Samen met de plug-inhybrides werden ruim 13,7 miljoen oplaadbare auto’s geleverd, wat goed is voor een marktaandeel van 16 procent volgens de data van EV Volumes.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Groen pleit voor 'sociale leasing' van elektrische wagens https://www.hln.be/binnenland/groen-...gens~a63e7eb9/

Goed dat groen toch denkt aan de shiftmens zonder mogelijkheid op openbaar vervoer….maar betaalbaarheid zijn een ander paar mouwen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• How To Ruin Your Electric Car's Battery - 3 Common Mistakes
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Hoewel de verkoop van elektrische auto's jaar na jaar toeneemt, vertegenwoordigen EV's niet meer dan 1,2% van het totale wagenpark in de Europese Unie.

Comment

• Het Nederlandse Fastned is voor veel Belgische EV-rijders een godsgeschenk langs de snelwegen. Het snellaadbedrijf is aan een sneltempo laadparken aan het neerpoten in België met 400 kW DC-laders. De krachtigere snelladers kunnen tot wel 100 km range toevoegen in slechts drie minuten. Waar zitten de EV-haters nu?

Comment

• Mooi, maar ik zou liever een toilet en een koffiemachien zien dan 400 kW ipv 300 kW.
              Dat verschil is niet relevant.
              Last edited by Tommie1; 24/02/2024, 10:13.

Comment

• Waarom is jouw koffieverslaving zo belangrijk voor de maatschappij ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                  Waarom is jouw koffieverslaving zo belangrijk voor de maatschappij ?
                  Als ik stop voor een kwartier tot een half uur na een uur of 2-3 rijden, dan heb ik wel eens nood aan een toilet.
                  En als ik dan een koffietje kan drinken, dan is het nog gezellig ook.

In Peutie en Everberg, maar ook de grens tussen Nl en D nabij Venlo zijn er Fastned laders zonder enige faciliteit. Die zal ik altijd vermijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Als ik stop voor een kwartier tot een half uur na een uur of 2-3 rijden, dan heb ik wel eens nood aan een toilet.
                    En als ik dan een koffietje kan drinken, dan is het nog gezellig ook.

In Peutie en Everberg, maar ook de grens tussen Nl en D nabij Venlo zijn er Fastned laders zonder enige faciliteit. Die zal ik altijd vermijden.
                    jij doet nog moeite om in te gaan op die TROL.

Comment

• Wat is er mis met vragen waarom een "koffiemachien" en een 300 kw belangrijker is dan een 400 kw ?
                      Jij laat je meeslepen door die echte trol, jij. Zijn strategie blijkt nog te werken.

Comment

• Aha, ik dacht niet te reageren maar blijkbaar kun je het toch niet laten.

Hoewel hier zo goed als geen toezicht is heb ik gemerkt dat ze jouw belachelijke posts al beginnen te verwijderen, zoals deze week nog in het 'exclusieve auto's' topic. Eigenlijk zou jouw volledig account moeten verdwijnen. Ik begrijp natuurlijk wel dat jij als verwaande kerel met 'geweldige' opmerkingen nog denkt hier veel fans te hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          Eigenlijk zou jouw volledig account moeten verdwijnen
                          Waarom ?

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          ..heb ik gemerkt dat ze jouw belachelijke posts al beginnen te verwijderen, zoals deze week nog in het 'exclusieve auto's' topic..
                          Ik heb het ook gemerkt, en ik snap niet wat daar fout was. Leg jij het mij eens uit ? Ik vond het best wel goed, ik ga het nog eens posten. Ik vond het trouwens niet ok op de manier dat het gewoon verwijderd is. Een admin hoort de post leeg te maken en er in te vermelden waarom de inhoud verwijderd is. De manier waarop dit gebeurd is, is niet ok.

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          jij als verwaande kerel ..​
                          Dit is dus de trol die altijd zegt dat ik mensen beledig.

Comment

• Oei, waren de pilletjes al zo snel uitgewerkt vannacht?

Ik begrijp die admin maar al te goed, zeker als hij jouw 'nutteloze' berichten door de jaren heen eens checkt hier

Comment

• Een elektrische auto van minder dan 20.000 euro: in China zijn er 75 modellen op de markt, in Europa welgeteld 1. Volgens een nieuw rapport focussen autoconstructeurs bij ons te hard op dure e-SUV’s. En duwen ze zo de prijzen omhoog.

De Chinese autobouwer BYD gaat een volledig elektrische auto op de markt brengen die omgerekend nog geen 13.000 euro zal kosten. Dat heeft het bedrijf bekendgemaakt. In eerste instantie zal de wagen wel alleen in China te koop zijn.

Comment

• Ik zou begot niet weten hoe eraan te beginnen. Dus met een Bancontact of Mastercard lukt dat nog altijd niet?

Comment

Ik zou begot niet weten hoe eraan te beginnen. Dus met een Bancontact of Mastercard lukt dat nog altijd niet?

Dit is een trage laadpaal. Met een kaartje van Shell, Ionity, Plugsurfing, Electroverse of zo is het inpluggen, kaartje er tegen en het laden begint.
                                  Bij deze zou het ook kunnen met een app. Dan is het QR scannen, bevestigen en laden.

Bij de snellaadpalen komen ook bancontact automaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Dit is een trage laadpaal. Met een kaartje van Shell, Ionity, Plugsurfing, Electroverse of zo is het inpluggen, kaartje er tegen en het laden begint.
                                    Bij deze zou het ook kunnen met een app. Dan is het QR scannen, bevestigen en laden.

Bij de snellaadpalen komen ook bancontact automaten.
                                    Hoe zie jij dat dit een trage laadpaal is? Sorry hé want ik ken er niks van

Comment

Hoe zie jij dat dit een trage laadpaal is? Sorry hé want ik ken er niks van
                                      Aan de stekker.
                                      Deze kan maximaal 11 of 22kW.
                                      Om te gaan snelladen met 100-300kW heb je DC nodig, en dan is de paal uitgerust met een korte kabel en een CCS type 2 stekker.

Comment

• Ok bedankt voor de info! Mijn gedacht dat het weer verschillende stekkers per land of werelddeel zijn, gelukkig maar 4 zo te zien.

Allez, mijn eerste les zit erop

Comment

Ok bedankt voor de info! Mijn gedacht dat het weer verschillende stekkers per land of werelddeel zijn, gelukkig maar 4 zo te zien.

Allez, mijn eerste les zit erop

Nu dit nog lezen, en gewoon die tussenstap met hybride over slaan, en direct electrisch gaan...
                                          Al een testrit met een electrische auto gemaakt?

Comment

Working...
                                          X