Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ELEKTRISCHE WAGENS Lovers
Collapse
X
-
japan vlg 'expert' belmans in 2015
In België wordt alles op alles gezet om de oudste kerncentrale nog tien jaar open te houden. ‘We zouden beter ons licht opsteken bij Japan. Daar hebben ze kernenergie gedumpt.’ Ronnie Belmans, ooit voorzitter van hoogspanningsnetbeheerder Elia en voortrekker van kernenergie, is radicaal van mening veranderd.
vs realiteit 2024
To expand the share of low-carbon energy, Japan continues to strengthen its nuclear energy policies. In addition to reaffirming the goal of achieving 20% nuclear power by 2030 and extending it through 2040, Japan will also allow the construction of new nu
Comment
-
Heb jij een elektrisch model van de Volkswagen-groep in huis? Dan kijk je misschien best even weg. De software-afdeling van het concern heeft namelijk een foutje gemaakt in het opslaan van locatiegegevens. Het gevolg: 800.000 VW’s, Skoda’s en Audi’s waren maandenlang openbaar te traceren… ook in België!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Geëlektrificeerde auto’s maken voor veel automobilisten inmiddels deel uit van het dagelijks leven. Met de verplichting voor nieuwe elektrische auto’s vanaf 2035 zal dit alleen maar groeien, vooral het aantal modellen met een tractiebatterij. Hoewel ze moderner en technologischer zijn, zijn elektrische auto’s niet per se minder gevoelig voor kou. Ze hebben ook hun zwakke punten, legt Touring uit.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
WOUW - René van der Wegen (68) uit Wouw is meer dan lyrisch over de auto die hij een paar weken geleden fonkelnieuw ophaalde bij de dealer. Ondanks zijn meer dan imposante rijervaring in het verleden, is er wat hem betreft niks vergelijkbaar met het comfort van de elektrische Citroën EC3 Max.
denk dat met de komst van dit wagentje er toch een nieuw segment/doelpubliek wordt aangeboord en dat dus het marktaandeel EV wel zal stijgen komende jaren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenhttps://www.hln.be/essen/rene-68-uit...ring~a236683b/
denk dat met de komst van dit wagentje er toch een nieuw segment/doelpubliek wordt aangeboord en dat dus het marktaandeel EV wel zal stijgen komende jaren.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Wanneer je niks anders meer kunt kopen en zelfs rijden rijden gaat het marktaandeel ongetwijfeld stijgen, dan moeten zelfs de particulieren helemaal overstag gaan. Daarom sla ik nog een beurt over
Maar een benzine kan zeker nog rijplezier bieden... mijn model 3 wordt 5 jaar, mss vervang ik hem wel niet en houd ik op die manier wat budget over voor een mx-5 als funcar ofzo
- Likes 1
Comment
-
Een vergelijk laadverliezen winter VS zomer
Januari ll
Auto
Lader
25% extra
Juni vorig jaar
Auto
Lader
19% extra
Zowel winter als zomer wordt verwarmd/gekoeld toch een kwartier voor vertrek wat een deel verklaart
Het zijn zaken die niemand interesseert inowmaar toch kurieus hoe andere ev's en laders presteren
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Comment
-
Renault heeft een Volvo’tje gezet. De Fransen hebben namelijk een systeem gepatenteerd waarlangs de accu van een elektrische auto gemakkelijker geblust kan worden in geval van brand… En in plaats van dat patent vervolgens voor zich te houden, hebben ze het gewoon toegankelijk gemaakt voor de concurrentie.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment