Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KITCAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ga het hier ook nog is vragen

Heb een rare vraag ivm met Kitcar's

Stel je koop een E30 en je legt daar een blok in van een E36 325i of zelfs M3 en je veranderd de volledige ophanging, rolkooi ...

Officieel niet meer te keuren dus, kan je die dan gekeurd krijgen als Kitcar?

Als ik het goed begrijp zijn sommige kitcar's op een basis van een bestaande auto dus eig zou dit dan ook moeten gaan?
    Of ben ik fout?

Comment

• Dat noemt dan een eenmalige keuring. Ik denk ongeveer het moeilijkste wat er is in keuringsland
      Jm
      http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
        Dat noemt dan een eenmalige keuring. Ik denk ongeveer het moeilijkste wat er is in keuringsland
        Ok onbegonnen werk dus

Maar hoe doen al die strandbuggy's op basis van een kever het dan? Die hebben allemaal die eenmalige keuring doorstaan?
        Want daar is dan nog een pak meer aan veranderd
        Last edited by ; 04/11/2010, 10:29.

Comment

• Duurt maanden (voornl papier werk) en je hebt geen idee of het gaat lukken. Ik heb al beide verhalen gehoord. Maar zelfs diegene die er in geslaagd zijn, zouden het niet meer doen.
          Meestal gaat het hier over wagens die aangepast, gekeurd en ingeschreven waren in het buitenland en nu naar Belgie komen. Deze hebben dan nog als voordeel dat ze reeds ingeschreven waren in een ander EU land. Wat jij wil doen lijkt me weinig kans op slagen te hebben.
          Jm
          http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Spijtig, ik dacht het perfecte alternatief gevonden te hebben
            Hier zou de keuring toch is herzien moeten worden, begrijp dat ze streng zijn maar het Nederlandse systeem is dan toch "beter"
            Kijk maar naar Paul zijn E30, zalig circuitbeest en een nr-plaat! Zo wil ik het ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
              Duurt maanden (voornl papier werk) en je hebt geen idee of het gaat lukken. Ik heb al beide verhalen gehoord. Maar zelfs diegene die er in geslaagd zijn, zouden het niet meer doen.
              Meestal gaat het hier over wagens die aangepast, gekeurd en ingeschreven waren in het buitenland en nu naar Belgie komen. Deze hebben dan nog als voordeel dat ze reeds ingeschreven waren in een ander EU land. Wat jij wil doen lijkt me weinig kans op slagen te hebben.
              En wat als ik hem "verkoop" aan een Nederlandse vriend en hem daar laat ombouwen en inschrijven om hem dan "terug" te kopen en hier in te schrijven?
              Zou dat gaan?

Comment

• Zou een oplossing zijn, maar ik denk niet het zo eenvoudig zal gaan zoals je denkt als het lijkt.

Comment

Working...
                X