Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Toen ik jong was vond ik Volvo's wel mooie wagens, in heb begin vooral de breaks, daarna ook de sedans. Maar de huidige Volvo's vind ik wat minder, uiterlijk zijn ze wel mooi, maar dat interieur
Daarna ook wel de Opels, d'r zijn er heel wat in de familie geweest.
Kadett D (bompa), 2 Kadett E (neef), Astra F (bompa), Astra G (neef), Vectra A (vader).
Met de Vectra van hierboven heb ik leren rijden, en heb ik mijn eerste ongeluk gehad
Bij de Huidige Opels vind ik enkel de Corsa 3-deurs en de Vectra 5-deurs echt de moeite (De Astra kan er ook nog wel mee door)
Na het ongeval met de Vectra heb ik een Citroën Saxo gekocht, en heb ik dat merk ontdekt. De C4 coupé en de nieuwe C5 sedan zijn echt wel prachtige wagens.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
ik zie vooral het liefst duitse merken..
Audi, BMW, VW, maar géén Mercedes.. (behalve de laatste C-klasse)
verder heb ik het ook wel voor de oerdegelijke japanners zoals Toyota(Lexus) & Honda..
zelf rij ik een Rover trouwens.. kheb er hoegenaamde niet te klagen van, maar het kan natuurlijk pakken beter.. :p
Comment