voor mij Pagani en dan gedeelde plaats BMW - Mercedes en dan Porsche
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Merkenliefde" -topic
Collapse
X
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
bij mij was Porsche sinds kleinsaf m'n favoriete merk, ik moest niets van ferrari of andere merken weten als 4tot8-jarig kindje, alleen Porsche kon m'n hart sneller doen staan.
Ook had ik vroeger een voorkeur voor mercedes, die sinds een 6 tal jaar omgeslaan is in 'het merk met de vier ringen', dit is ook vandaag nog altijd m'n favoriete merk.
Sinds deze zomer(testritten) is er nog een 3de lievelingsmerk bijgekomen, Lamborghini. Ook hier genoot ik 100 maal meer van de Lambo dan van de F430, nog altijd kan ferrari m'n hart niet (veel) sneller doen slaan)
dus momenteel:
1. AUDI(/vw)
2. PORSCHE
3. Lamborghini
Comment
-
Ik kan echt véél merken appreciëren. Misschien moet ik het maar doen zoals Thomaas zegt... Respect en sympathie voor véle uiteenlopende merken.
Maar slechts 1 liefde
En dat is Lotus
Ben verkocht sinds ik de Elise zag in 1996, en helemáál verslingerd geraakt aan Lotussen toen ik kort daarna met een Esprit V8 en een Elise kon meerijden op circuit
En als je je dan stilletjesaan in de geschiedenis van zo'n merk verdiept, wordt dat alléén maar erger!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude3) Volvo --> Zweedse degelijkheid
s40, v50....is zuiver Ford eh. bekijk elk onderdeel maar eens goed, overal staat Fomoco op...voor wa staat dat denk je...
Comment
Comment