Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Subaru : verhouding prijs/prestaties/kwaliteit
BMW : Rijplezier ,als ik zie hoe mij M na 18 jaar nog bolt => RESPECT
Opel : mee opgegroeid en nog nooit geen klagen van gehad,ook niet echt bijzonder maar mooie degelijke wagens
Audi : Afwerking,quattro
Porsche : Natuurlijk... geluid,weggedrag,tijdloos
Ook alle merken die iets speciaal hebben(zowel design of potentieel)
1. Mercedes-Benz (Van kleins af aan meegekregen en ook nu rationeel bekeken nog altijd het beste merk voor mij)
2. Porsche (Als ik mocht kiezen wat m'n laatste auto zal zijn kies ik voor Porsche)
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
1. Audi
2. Aston-Martin
3. Porsche
4. Mercedes
5. Subaru
Natuurlijk ook wel liefhebber van de Ford Cosworth modellen en alles met iets of wat een rally-spirit ( Lancer Evo, Integrale, e30 M3...) maar ik heb niet echt een boon voor deze merken in het algemeen.
Mijn liefde gaat vooral uit naar Porsche (de geschiedenis, de techniek, de constante verbetering van de 911, ...) gevolgt door:
- de duitse premium merken (mercedes, audi, BMW)
- ultima
- pagani
- de legendarische modellen uit de jaren late jaren 80, begin jaren 90 (Bugatti met de EB110, Ferrari met de F40, Jaguar met de XJ 220, Mclaren met de mclaren F1, ...)
Vooral vanwege de wegligging en het design...
Als je kijkt naar bv. Audi, die vernieuwen hun A3's om de 4(?)jaar,
terwijl bij Pug een 206 tot 2010 gaat meedraaien.
Dus zo'n goeie 12jaar denk ik...
Hoewel bij pug je na een tijdje hier en daar op moet beginnen slagen op het dashboard voor iets werkende te krijgen, laat het bakkie je nooit in de steek
Comment