Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SKODA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door General_Lee Bekijk Berichten
    Op het autosalon in Brussel heb ik geen enkele wagen gevonden die qua prijs kwaliteit kan bieden wat Skoda biedt, namelijk kwaliteit tegen een aanvaardbare prijs.
    Dat is de reden waarom Skoda tegenwoordig veel in het straatbeeld komt. In de toekomst zie ik dat nog meer uitbreiden.

Comment

• Een lekkere Skoda.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• 2010 wordt het laatste jaar voor de 1ste generatie van de Octavia (Octavia Tour nu):

Comment

• Comment

• Mijn ruit is vandaag naar beneden gevallen

Hoera vag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
              Mijn ruit is vandaag naar beneden gevallen

Hoera vag
              De Golf IV-kwaal .

Comment

• Idd. In Nederland wordt die herstelling (250 ballen) vergoed door de importeur
                Denk niet dat D'Ieteren dat gaat doen

Comment

• bij manuele draaiers had je die prob niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    Octavia zeker?
                    Hier ligt nog ergens een 100.000km test van een rode Laurent & Clement vanuit een oude Autowereld. Waarom worden tegenwoordig zo geen testen meer gedaan? (zelfde met de referenda van de eigenaars)
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      Laurent & Clement
                      De Octavia en Fabia waren mijn lievelingsauto's in die tijd, zo'n Laurent & Clement met heldere koplampen (PFL) en leder was de absolute top

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                      Octavia zeker?
                      Hier ligt nog ergens een 100.000km test van een rode Laurent & Clement vanuit een oude Autowereld. Waarom worden tegenwoordig zo geen testen meer gedaan? (zelfde met de referenda van de eigenaars)
                      Referendum van de eigenaars mis ik ook enorm hard

Comment

• Sinds de wet op de privacy is het moeilijk geworden om deze nog te organiseren. Vroeger kregen ze de adresgegevens gewoon van de DIV of importeur. Nu is dat een pak moeilijker geworden, en op vrijwillige basis krijgt ge geen representatief staal meer.

Comment

• Ik kende de reden wel, maar het was meer bedoeld van "spijtig dat het niet meer gaat".

Ze hebben nog geprobeerd door de eigenaars zelf te laten reageren, maar dat hebben ze al snel moeten opgeven...veel te weinig reactie
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                            Idd. In Nederland wordt die herstelling (250 ballen) vergoed door de importeur
                            Denk niet dat D'Ieteren dat gaat doen
                            Er zijn kits dat +- 30 euro kosten.
                            Database error.
                            The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Sinds de wet op de privacy is het moeilijk geworden om deze nog te organiseren. Vroeger kregen ze de adresgegevens gewoon van de DIV of importeur. Nu is dat een pak moeilijker geworden, en op vrijwillige basis krijgt ge geen representatief staal meer.
                              Ah dat wist ik niet, enorm spijtig want was altijd leuk om te lezen en gaf een echt beeld van een auto.

Comment

• Deze vind ik wel knappe reclame met al die glazen!
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Geachte heer,

Tot onze spijt kunnen wij niet ingaan op uw vraag. De waarborg is immers al
                                  zeer lang overschreden.

De commerciële acties van Pon zijn hun initiatief, maar worden niet in
                                  België overgenomen.

Met vriendelijke groeten,

s.a. D'Ieteren n.v. - Group Service
                                  Leuvensesteenweg 639
                                  B - 3071 Kortenberg
                                  Tel + 32 2 756 86 33
                                  Fax + 32 2 756 86 50
                                  after.sales@dieteren.be

Comment

• Spijtig!
                                    Maar het aantwoord lijkt me normaal aangezien de garantie-periode al geruime tijd over is.
                                    Mits wat handigheid kan je de herstelling zelf proberen te doen?

Comment

• Op mijn vakantiewerk rij ik normaal met een renault traffic, maar het was een krel en heeft zijn geest gegeven, als vervangwagen heb ik een skoda superb break 2 liter TDI 170 gekregen. Ik moet zeggen da ik die skoda enorm leuk vind. sportief rijdt hij niet, snel voelt hij niet echt aan. maar het rijdt zo zalig!
                                      ik vind hem niet bepaald mooier dan bv een passat, maar wel gezelliger en knapper van binnen. ik wil er eentje!
                                      BMW X5 45e

Comment

• Zal toch sneller rijden dan een Renault Traffic.

Comment

• Dat is nu ni bepaald moeilijk, die traffic had maar 82 pk
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X