Oorspronkelijk geplaatst door General_Lee
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SKODA Lovers
Collapse
X
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
2010 wordt het laatste jaar voor de 1ste generatie van de Octavia (Octavia Tour nu):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenMijn ruit is vandaag naar beneden gevallen
Hoera vag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Hier ligt nog ergens een 100.000km test van een rode Laurent & Clement vanuit een oude Autowereld. Waarom worden tegenwoordig zo geen testen meer gedaan? (zelfde met de referenda van de eigenaars)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
De Octavia en Fabia waren mijn lievelingsauto's in die tijd, zo'n Laurent & Clement met heldere koplampen (PFL) en leder was de absolute top
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenOctavia zeker?
Hier ligt nog ergens een 100.000km test van een rode Laurent & Clement vanuit een oude Autowereld. Waarom worden tegenwoordig zo geen testen meer gedaan? (zelfde met de referenda van de eigenaars)
Comment
-
Sinds de wet op de privacy is het moeilijk geworden om deze nog te organiseren. Vroeger kregen ze de adresgegevens gewoon van de DIV of importeur. Nu is dat een pak moeilijker geworden, en op vrijwillige basis krijgt ge geen representatief staal meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenIdd. In Nederland wordt die herstelling (250 ballen) vergoed door de importeur
Denk niet dat D'Ieteren dat gaat doenDatabase error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenSinds de wet op de privacy is het moeilijk geworden om deze nog te organiseren. Vroeger kregen ze de adresgegevens gewoon van de DIV of importeur. Nu is dat een pak moeilijker geworden, en op vrijwillige basis krijgt ge geen representatief staal meer.
Comment
-
-
Geachte heer,
Tot onze spijt kunnen wij niet ingaan op uw vraag. De waarborg is immers al
zeer lang overschreden.
De commerciële acties van Pon zijn hun initiatief, maar worden niet in
België overgenomen.
Met vriendelijke groeten,
s.a. D'Ieteren n.v. - Group Service
Leuvensesteenweg 639
B - 3071 Kortenberg
Tel + 32 2 756 86 33
Fax + 32 2 756 86 50
after.sales@dieteren.be
Comment
-
Op mijn vakantiewerk rij ik normaal met een renault traffic, maar het was een krel en heeft zijn geest gegeven, als vervangwagen heb ik een skoda superb break 2 liter TDI 170 gekregen. Ik moet zeggen da ik die skoda enorm leuk vind. sportief rijdt hij niet, snel voelt hij niet echt aan. maar het rijdt zo zalig!
ik vind hem niet bepaald mooier dan bv een passat, maar wel gezelliger en knapper van binnen. ik wil er eentje!BMW X5 45e
Comment
Comment