Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan je dat via de Skoda dealer laten naplaatsen? Op de Ambition kan je alleen zwart leder nemen en het is duur omdat er automatisch elektrisch verstelbare zetels bijkomen, wat ik 1 van de meest nutteloze opties vind. Dan liever de standaard stoffen zetels en laten overtrekken
Heb offerte hier ook liggen, Skoda Octavia Combi RS 2.0 CRTDI 170pk DSG, met aardige optielijst kom ik op ong 37150€. Hiervoor heb ik dan wel heel veel auto als ik vergelijk wat ik zou spenderen moest ik terug een A4 Avant nemen, S-Line MMI 3G met Nav, xenon en nog enkele opties zoals trekhaak, verdonkerde ruiten, dan kom ik al snel boven de 50.000€ uit. Ik weet ook wel dat je kwa afwerking en gebruikte materialen in interrieur een Skoda niet kan vergelijken met een Audi, maar het is een zeer knappe wagen die Octavia RS, en dan spaar ik met korting eraf op beide wagens, al snel 22.000 uit wat wel een heel groot verschil is. Ik wacht enkel nog tot de nieuwe regeling voor BIV erdoor is, en vanaf dan komt men huidige A4 in de verkoop. de Skoda wordt hoogst waarschijnlijk een witte, grill vooraan dan in blinkend zwart, en een mooi setje velgen in 19" en verlagingsset ook natuurlijk.
Vroeger stonden er hier 2 Skoda's op de oprit. Zelf een Octavia I combi (1.9Tdi elegance 4x4) in RS look en voor mevrouw een Fabia combi (1.9Tdi elegance).
Binnenkort weer terug eentje . Nieuwe firmawagen van de vrouw: Skoda Superb combi (2.0Tdi elegance) in het nieuwe magnetic brown / zwart leer.
Zou me zelf dan nog kunnen laten verleiden door een occasie Octavia RS of (totaal iets anders) een Scout.
Vandaag en morgen op cursus dus gelijk is gaan kijken bij contact center naar de Octavia RS, ziet er echt knap uit en bevalt me volledig, stond daar ook met de grote navi en het soundsysteem, en moet zeggen dat het aardig klinkt. Ben nu zeker overtuigd van de kleur wit ook.
Ergens deze week heeft een collega zijn Superb Combi, kga hem toch eens vragen van mee te rijden. Heb mijn eerste keer in een Skoda gezeten in Praag (luchthaven ==> Hotel) en die heeft mij toen aangenaam tot zeer aangenaam verrast
Vroeger stonden er hier 2 Skoda's op de oprit. Zelf een Octavia I combi (1.9Tdi elegance 4x4) in RS look en voor mevrouw een Fabia combi (1.9Tdi elegance).
Binnenkort weer terug eentje . Nieuwe firmawagen van de vrouw: Skoda Superb combi (2.0Tdi elegance) in het nieuwe magnetic brown / zwart leer.
Zou me zelf dan nog kunnen laten verleiden door een occasie Octavia RS of (totaal iets anders) een Scout.
Vandaag en morgen op cursus dus gelijk is gaan kijken bij contact center naar de Octavia RS, ziet er echt knap uit en bevalt me volledig, stond daar ook met de grote navi en het soundsysteem, en moet zeggen dat het aardig klinkt. Ben nu zeker overtuigd van de kleur wit ook.
Ziet er ook ni slecht uit! Ga je dan geen handgeschakelde nemen?
Staat er langs deze een Monte Carlo?
Nope het zal een DSG worden met multifunctiesportstuur en schakelpeddels. Ver het interrieur met die bleke grijze stof boven en onder en bijna full option buiten opendak, en enkele kleine onbebulligheden, ik zou ook de standaard 17" alu velgen nemen omdat ik daarop men winterbanden kan monteren die nu op men standaard S-Line velgen zitten. Morgen eens bellen om een afspraakje te maken voor testrit.
Comment