Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SKODA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
    begonnen aan mijn dagje Superb Combi 1.8 DSG7
    dat log ding (tis een ordinaire combi) trekt enorm op verdorie met die 7 versnellingen...
    sensatie, smile, verrassend geluid voor 4 pitter, niet erotisch maar verrassend
    ideale daily combinatie, de slet met genoeg power

nu nog op bureau
    namiddag wordt drie-kinderen test. op weg amundsen gps testen

Stiekem denk ik al aan een 2.0 tsi Laurin & Klement ... bruin bruin bruin
    Die DSG7 is echt een goed ding, mijn tante bolt al enkele jaren met een DSG6 en die was echt verschoten hoe vlot die DSG7 zijn werk doet. Toerenteller heeft wel iets van een flipperkast, maar je voelt het niet

Dat bruin is knap, maar wat is het verschil in aankoop?
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
      Die DSG7 is echt een goed ding, mijn tante bolt al enkele jaren met een DSG6 en die was echt verschoten hoe vlot die DSG7 zijn werk doet. Toerenteller heeft wel iets van een flipperkast, maar je voelt het niet

Dat bruin is knap, maar wat is het verschil in aankoop?
      Die DSG7 doet de wagen licht aanvoelen.
      ik heb een offerte voor een degelijke 2.0 TSI amundsen Laurin & Klement met wat luttele opties voor 31 500€ incl BTW.

Comment

Die DSG7 doet de wagen licht aanvoelen.
        ik heb een offerte voor een degelijke 2.0 TSI amundsen Laurin & Klement met wat luttele opties voor 31 500€ incl BTW.
        Mis ik hier iets? Een Elegance break 2.0 TSI DSG kost al 35000 volgens de configurator, toch? Anders ruil ik hier ook meteen mijn Fabia in, hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
          Mis ik hier iets? Een Elegance break 2.0 TSI DSG kost al 35000 volgens de configurator, toch? Anders ruil ik hier ook meteen mijn Fabia in, hoor
          Fleet fleet fleet
          waarom twijfel ik zo denk je tussen een occazie benz of een nieuwe superb full warranty?

Comment

• sowiso nieuwe superb dan.
            BMW X5 45e

Comment

• daarnet een full option combi in black magic zien passeren
              @bobo: idd bijna nieuwe 124 break = veel esthetische tegenstand, veel kwaliteit voor je geld, binnenin het best.

Comment

• Ik zou wel geen pano dak meer willen ...
                blijkbaar enorm veel problemen mee geweest?

Comment

• tussen haakjes: eindelijk zat daar een olietemperatuurmeting op in de BC. Net op tijd. In een turbonaft mag dat wel.

Comment

tussen haakjes: eindelijk zat daar een olietemperatuurmeting op in de BC. Net op tijd. In een turbonaft mag dat wel.
                    Zit ook op de Touran dus zal wel op alle VAG producten zitten met een boordcomputer nu. Raar dat zoiets simpel al die jaren weg gebleven is uit zoveel wagens ten tijde van al die electronica ...
                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                      Zit ook op de Touran dus zal wel op alle VAG producten zitten met een boordcomputer nu. Raar dat zoiets simpel al die jaren weg gebleven is uit zoveel wagens ten tijde van al die electronica ...
                      Ook op mijn Fabia. Krijg je als je de Maxi-Dot-boordcomputer neemt.

Comment

namiddag wordt drie-kinderen test.
                        Ik ben benieuwd, volgens de theoretische cijfers lukken drie zitjes niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                          Ik ben benieuwd, volgens de theoretische cijfers lukken drie zitjes niet...
                          is al gebeurd he

Den oudste heeft geen zitje meer
                          De tweede enkel een verhoogje
                          Derde = maxi/cosi + later hele stoel

Lukt veel beter dan in Roomster.
                          - Iets breder uit elkaar staande contacten, die verstevigd vast zitten ipv nogal los "uit" de zetel.
                          - totaal breder.

het verhoogje in het midden ipv zijkant zetten lukt sowieso het best, omdat den oudste dan aan de zijkant de schouderbreedte volle kan benutten en je wint dus enkel cm. Tot grote ontevredenheid van hij die altijd in het midden zat en door de voorruit keek...

Comment

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...&makeModelVari

ik vind dat mooi

magnetic brown + onyx leder + houten inleg

lekker donker en in het licht mooi bruin metalic
                            Moest ik met mijn vriendin al kindere hebben zou ik zeker met zoiets willen rondbollen
                            BMW X5 45e

Comment

• rosso brunello ...
                              ook zalig kleur
                              wijnrood, bruin, bruinrood, gewoon donkerrood, ... het heeft het allemaal in één

en zoiets pakt ge dan zonder nadenken gewoon met beige interieur
                              uiteraard, lekker classic

Comment

• Mooi, die SuperB, misschien wel mooier als de Octavia. Ik ga waarschijnlijk voor de Octavia RS gaan. Alleen de aandrijflijn zit me nog dwars... TSI + DSG of manueel voor meer precisie. TDI + DSG of manueel voor soepeler en (nog) zuiniger?

Ik rij nu een Golf V met 2.0 TDI (pompverstuivers) en manuele bak en ben daar wel tevreden van.

De extra oomph van de 170pk CRTDI is mooi, maar wel een beetje schokkerig met de DSG, ik ga me mogelijk wat zenuwachtig maken als ie te veel toeren maakt in cruise mode of te snel opschakelt tijdens een sportief tussendoortje. (Dat doet in zelf in D met de pook naar rechts heb ik gehoord?)

Iemand argumenten voor of tegen een van deze aandrijflijnen?

Grt
                                Skoda Octavia Combi RS 2.0 TSI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zephir Bekijk Berichten
                                  Mooi, die SuperB, misschien wel mooier als de Octavia. Ik ga waarschijnlijk voor de Octavia RS gaan. Alleen de aandrijflijn zit me nog dwars... TSI + DSG of manueel voor meer precisie. TDI + DSG of manueel voor soepeler en (nog) zuiniger?

Ik rij nu een Golf V met 2.0 TDI (pompverstuivers) en manuele bak en ben daar wel tevreden van.

De extra oomph van de 170pk CRTDI is mooi, maar wel een beetje schokkerig met de DSG, ik ga me mogelijk wat zenuwachtig maken als ie te veel toeren maakt in cruise mode of te snel opschakelt tijdens een sportief tussendoortje. (Dat doet in zelf in D met de pook naar rechts heb ik gehoord?)

Iemand argumenten voor of tegen een van deze aandrijflijnen?

Grt
                                  "Misschien" mooier dan een octavia?

ruimschoots

Comment

Dikke bak! Alleen mirage inleg en 17" Trifid velgen, en ik vind hem perfect

Comment

• of 17" Laurel !

mirage inleg vind ik maar niks... bijbetalen in een Elegance voor een lagere afwerking ...

Comment

Working...
                                      X