En dan tuners die er een paar wijzigingen aan aanbrengen, en dan overal gaan stoefen met hun 'Bentley'! :p
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SKODA Lovers
Collapse
X
-
-
Laat het me toe van te zeggen, het is eigenlijk wel de waarheid, maar ik vond skoda ( tot een jaar of twee geleden ) een echt BROLmerk, en terecht dacht ik. Maar op het autosalon toen ik in die superb zat (oke het was waarschijnlijk wel een quasi full option ) toen was dat echt van .
Die nieuwe octavia is ook wel een hele verbetering maar toch niet al dat vind ik.
SUPERB !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sportaelOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
Die lijn, die ruiten, die achterlichten en die velgen...
Dan denk ik dat de kans eerder miniem is dat ze die uitbrengen.
Een concurrent van de Conti met de prijs van een skoda
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
Auch, ferme deuk op Bentley's imago.
Die Tudor heb'k altijd al een van de leukste skoda's gevonden, samen met de Roomster. Bij skoda wilden ze op zeker spelen en afwachten wat het met de Superb zou geven. Aangezien die niet aanslaat, komt er dus ook geen Tudor. Zeg nu zelf, zien jullie al die CLK- en andere coupé-eigenaars hun wagen al inruilen voor een Skoda?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door super 7Oorspronkelijk geplaatst door Bert
Skoda tuning
is that enough downforce for ya mate
ik denk dat het octavia lichten zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door super 7Oorspronkelijk geplaatst door Bert
Skoda tuning
is that enough downforce for ya mate
ik denk dat het octavia lichten zijn.
Comment
-
dit is een topic voor Skoda-lovers , wat jullie doen is uitlachen al kan ik jullie natuurlijk geen ongelijk geven , gelieve dat dan wel in een ander topic te doen.
De Skoda Fabia RS is toch wel mijn favoriete Skoda, heb eens in zo'n scheurijzer gezeten en ik was behoorlijk onder de indruk: RESPECT!!!
Comment
Comment